וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא מתכוונים לעשות הנחות

"לאף אחד לא יהיה קל נגדנו", הבהיר השוער מאיר כהן לקראת משחק הבית מול מכבי חיפה. אוקוצ'ה ערך אימון קל, קוליק לא מתכנן שינויים בהרכב

שחקני בני סכנין חזרו היום (חמישי) להתאמן אחרי יומיים מנוחה שהוענקו על ידי המאמן ערן קוליק. בסכנין משתדלים לא לחשוב על העונה הבאה ורוצים קודם לכן להבטיח את הישארותם בליגה באופן סופי. בקבוצה מספרים שהשחקנים חדורי מוטיבציה לקראת המפגש מול המוליכה מכבי חיפה ביום שני, כשהדברים אמורים במיוחד לגבי טל חן. הבלם, שכידוע הגיע מהפועל תל אביב, רוצה את הנקודות ביום שני גם בשביל סכנין וגם כדי לעזור לחבריו במאבק האליפות.

גם השוער מאיר כהן לא מתכוון לעשות הנחות לאף אחד: "שמכבי חיפה לא תחשוב שעומד להיות לה קל נגדנו. אנחנו עדיין נלחמים על החיים וזקוקים לנקודות - הם נלחמים על הקצפת ואנו על הלחם. אני יכול להבטיח שעד תום העונה לאף אחד לא יהיה קל מול סכנין. אני מאמין שהקהל שיבוא לתמוך בנו יעניק את הדחיפה ויגרום לניצחון על מכבי חיפה".

באימון היום נטלו חלק כל השחקנים, פרט לאובודו אוקוצ'ה שהסתפק באימון קל. אוקוצ'ה סובל כבר שבועות ממתיחה במפשעה ועדיין בספק קל, אך בסכנין מאמינים כי יהיה כשיר למשחק. קוליק עצמו לא מתכנן שינויים בהרכב, וכרגע נראה כי יעלה את הרכבה החזק של הקבוצה, זה ששיחק בשני משחקי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully