וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מאמינים כי האליפות תוכרע בקרית אליעזר"

האדומים מודעים לחשיבות המשחק בקרית שמונה ("כל משחק קריטי"), אך סבורים שהכל ייקבע במשחק הישיר נגד מכבי חיפה. לוז שב להתאמן

לאחר שבועות שהפועל תל אביב סבלה ממכת פציעות, היום (חמישי) עמד לרשותו של המאמן אלי גוטמן כל הסגל באימון, פרט כמובן לשי אבוטבול ששבר את רגלו לפני חודשיים. בהפועל מתכוננים בחשש רב לקראת המשחק בקרית שמונה הנלחמת על חייה. הקשר בן לוז שלא התאמן אתמול בגלל שבר באחת מאצבעות הרגליים, חזר היום להתאמן ואמור להיות כשיר לשבת.

לגוטמן עדיין לבטים בנוגע להרכב, זאת מכיוון שלוז וגם מהראן לאלה לא נמצאים במלוא כושרם הפיזי. לאלה אמנם החלים משבר המאמץ, אך לצוות המקצועי ברור כי הוא לא כשיר ל-90 דקות. האפשרות שניצבת בפני גוטמן כרגע היא שילובו של לוז בהרכב, כשלאלה יחליפו בשלבי הסיום. כמו כן, תירגל היום גוטמן הרכב שכלל גם את דימיטאר טלקיסקי, שהחמיץ את הדרבי בגלל צהובים.

"כל משחק שלנו הוא קריטי עד לסיום העונה", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "אני חושב ששתי הקבוצות תאבדנה נקודות עד תום העונה, ולכן אנו מגיעים נחושים למשחק ביום שבת ומתייחסים אליו כמו אל גמר. מקווה שנעשה את העבודה שלנו וסכנין תצליח להוציא נקודות ממכבי חיפה. התחושה שלנו היא שהאליפות תיקבע בקרית אליעזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully