וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן צפוי לאבד את מקומו בהרכב

30.4.2009 / 11:05

אלישע לוי תרגל את רפאלוב על חשבון החלוץ, שעתיד לבקש שדרוג לחוזהו. בוקולי מתח שריר באימון ובספק לסכנין. גולסה עשוי להחליפו

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, עשוי לחזור לשיטה שכוללת חלוץ אחד בלבד, כפי שהקבוצה שיחקה עד לפני שלושה מחזורים. כבר הבוקר (חמישי) תורגל הקשר ליאור רפאלוב בהרכב במקום ארבייטמן וצפוי לפתוח על חשבונו בהרכב במשחק הליגה ביום שני מול בני סכנין, כשת'מבינקוסי פנטאני יפתח כחלוץ בודד ויניב קטן יתמוך מאחור. הקשר גוסטבו בוקולי מתח שריר באימון ויישאר במעקב עד המשחק בסכנין. אם בוקולי לא יהיה כשיר למשחק, אייל גולסה יחליפו. אגב, בוקולי אמור לחתום בקרוב על חוזהו החדש לשנתיים בחיפה. במועדון הסבירו כי העיכוב נובע מניסוח החוזה החדש.

ובחזרה לארבייטמן. פטרונו של החלוץ, אריק איזיקוביץ', מתכוון להיפגש עם הנהלת חיפה בנוגע לחוזה של החלוץ. איזיקוביץ' ידרוש לשדרג את החוזה של השחקן, שמרוויח 120 אלף דולר בעונה. לפני שנתיים הרוויח ארבייטמן 100 אלף דולר לעונה, אך החוזה שודרג בעונה שעברה והעונה שכרו נשאר קבוע. על פי הסיכום בין הצדדים, בכל תחילת עונה אמורים הצדדים להיפגש ולקבוע האם השחקן זכאי לשדרוג. בעונה שעברה סירבה חיפה לשדרג את חוזהו.

המאמן אלישע לוי התייחס במסיבת העיתונאים השבועית למירוץ האליפות. "אתה מגיע לשני משחקים לא מרוכז ואתה מחוץ למירוץ. אנחנו מצדנו לא צריכים להסתכל על התוצאות של הקבוצות האחרות". לוי התייחס גם לעתידו: "קודם נתמקד במטרות שנשארו לנו, אחר כך נראה". לקראת המשחק מול סכנין ביום שני אמר המאמן: "סכנין היא משוכה קשה, במיוחד כשהיא נלחמת על כל נקודה. נצטרך להגיע מוכנים ומפוקסים".

המגן רוני גפני לא ישוחרר מהקבוצה גם אם יבקש, עד שלא יתבהר מצבו של המגן פיטר מסיללה, שאמור לעבור הקיץ ניתוח בקע שאורך ההחלמה ממנו כשישה שבועות, לכך יש להוסיף תקופה קצרה של חזרה הדרגתית לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully