וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תתקשה להחתים את דג'קארידג'ה

30.4.2009 / 9:39

במועדון גילו שדרגת המס של השחקן תוכפל בעונה הבאה, לא בטוח שהקשר יסכים לספוג קיצוץ בשכרו. אלעד ייפגש עם הצוות המקצועי והזרים

לאחר שכבר הודיעה כי היא מעוניינת בו לעונה הבאה, הפועל פתח תקוה תתקשה להחתים את הקשר קוני דג'קארידג'ה, זאת לאחר שהתברר לראשי הקבוצה כי דרגת המס של השחקן תוכפל בעונה הבאה, עד כדי 50 אחוז. השחקן לא מוכן לספוג קיצוץ בשכרו בשלב הזה ובשביל להשאירו תצטרך הקבוצה לשדרג את שכרו באופן משמעותי.

בעונה הבאה צפוי קיצוץ בתקציב הקבוצה, זאת על רקע העיכוב במענק העירייה וחוסר הוודאות לגבי כניסתם של משקיעים נוספים לצד רונן אלעד. פתח תקוה חייבת בדרגת מס גבוהה גם עבור פטי נימבה, אך זה מחזיק בחוזה ולא יהיה פשוט לשחררו במידה והצוות המקצועי יחליט על כך.

בעוד כשבועיים, בכפוף להישגים בליגה, צפוי הבעלים רונן אלעד להיפגש עם דג'קארידג'ה ועם הקשר הפרואני חייאר סספדס, בו מעוניינים במועדון לעונה נוספת. קודם לכן תיערך פגישה עם הצוות המקצועי לתאום ציפיות. לקשר ג'וניור ויסה יובהר כי במידה ולא ייקלט בבית"ר, הוא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה. בפתח תקוה מקווים שבית"ר תסכים לשחרר גם את המגן-קשר אבי ריקן, שמגלה יכולת טובה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully