וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לקח את יבואה לשיחת מוטיבציה

מאמן הפועל ת"א דיבר עם החלוץ שסובל מבצורת ועודד אותו. נאתכו ערך אימון ריצה בלבד, לוז לא התאמן כלל, אך יהיה כשיר לקרית שמונה

הפועל תל אביב שבה להתאמן היום (רביעי) לאחר יום מנוחה שקיבלה והמשיכה בהכנות למשחק החשוב בשבת נגד עירוני קרית שמונה. בקבוצה ישנו חשש גדול לקראת ההתמודדות נגד שחקניו של רן בן שמעון, מאחר והיריבה רואה במשחק הזה כהזדמנות כמעט אחרונה לעקוף את הכח עמידר רמת גן ולהגיע למקום ה-11, ממנו מגיעים למבחנים.

אלי גוטמן, שקיבל לידיו את דו"ח מבדקי מסת השריר שעברו שחקניו שהראה ירידה, אמר בתחילת האימון: "אתם חייבים שתהיה לכם מחויבות עצמית גדולה יותר". לאחר מכן לקח המאמן את סמואל יבואה, הסובל מבצורת שערים, לשיחה בה עודד את החלוץ והחמיא לו על ההשקעה במגרש.

ביברס נאתכו, שקיבל מכה בקרסול בדרבי ביום ראשון, ערך אימון ריצה בלבד ואילו בן לוז, הסובל משבר באחת מאצבעות הרגליים, לא התאמן כלל, אך יהיה כשיר למשחק בקרית שמונה. גוטמן ישוב בסוף השבוע להתלבטות הישנה לגבי ההרכב, משום שמהראן לאלה החלים משבר המאמץ ממנו סבל. נכון לעכשיו, המאמן שוקל האם להחזיר אותו להרכב על חשבונו של בן לוז או להמשיך עם חמישה קשרים, שכוללים את דימיטאר טלקיסקי ולוז. אגב, טלקיסקי שנעדר מהדרבי בשל צהובים, אמור לחזור להרכב על חשבונו של זהבי שיחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully