וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליך הפירוק של בית"ר החל

דור בלך

28.4.2009 / 15:12

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין יודיע לכלל אנשי המועדון בכל הגזרות, בכללם המאמן עטר והמנהל נידם, כי חוזיהם המסתיימים בסוף מאי לא יוארכו

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין הודיע היום (שלישי) אחר הצהריים לסמנכ"ל התפעול של המועדון, נתן חבני, על פיטוריו. לחבני, אשר החל את עבודתו במועדון עם תחילת עידן גאידמק כעוזרו של ולדימיר שקלאר, הוסבר כי המהלך הוא חלק מהקיצוצים לקראת הליך הפירוק שיחל בקבוצה עם סיום העונה, ולמעשה פיטוריו מבשרים על סיום תקופתו של האוליגרך.

פרט אליו, צפוי קורנפיין להודיע בימים הקרובים לכל עובדי המשרדים של בית"ר על סיום עבודתם בסוף החודש, כשקורנפיין ישאר לבדו במערכה, פרט אולי לאדם או שניים שיתמכו בו בפן הכלכלי. קורנפיין יודיע לעובדים בכלל גזרות המועדון, שחוזיהם מסתיימים ב-31 במאי, כי הם לא יוארכו, בכללם גם של מנהל הקבוצה מנהל נידם. גם אנשים בצוות המקצועי, בכללם המאמן ראובן עטר ועוזרו צדוק מלכה, שגם חוזיהם מסתיימים בסוף החודש הבא, לא יוארכו. אגב, חוזהו של חבני גם כן היה אמור להסתיים בסוף מאי, אבל מכיוון שהוא הבין כי הוא לא יוארך, הוא החליט לעזוב מבעוד מועד.

ההחלטה הגיעה, כאמור, כהכנה להליכי הפירוק של המועדון והעובדה כי בכל מקרה לא יהיה צורך בפקידים ואנשים המאיישים עמדות בהנהלת הקבוצה כשזו תעבור למפרק. מהלך זה מסמל, על פי גורמים במועדון, כי קורנפיין, שלא מצא רוכש עד כה, הבין כי אין מנוס מפירוק והחל בהכנות לתהליך הלכה למעשה. משרדי המועדון, אשר חוזה השכירות שלהם לא נגמר בקרוב, ימשיכו לעמוד לרשות בית"ר, אלא שפרט לקורנפיין כמעט ואיש אינו צפוי לאיישם בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully