וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: המשימה - לעבור את פינלנד

שחר מור

28.4.2009 / 13:23

נבחרת ישראל תארח את הפינים (שבת, 16:30 בוינגייט, כניסה חופשית), במטרה לעשות עוד צעד בדרך למפגש מכריע בקדם אליפות העולם

אחרי התוצאה הנהדרת במשחק נגד לוקסמבורג בחודש שעבר, מתכוננת נבחרת הראגבי של ישראל לעוד משחק חשוב מאד במסגרת אליפות אירופה. הפעם האורחים יהיו מפינלנד, ושחקני הנבחרת שוב ינסו לשמור על רצף הניצחונות המרשים. המשחק יתקיים בשבת ב-16:30 במכון וינגייט (כניסה חופשית) במסגרת אליפות אירופה, שמתנהלת בבתים של חמש קבוצות (איתנו בבית נמצאות פינלד, בולגריה יוון ולוקסמבורג) ובסבב משחקים על פני שנתיים. בסוף סבב המשחקים הראשונה בבית עולה לבית שמעל והאחרונה יורדת לבית שמתחת. כרגע בראשות הבית שלנו נמצאת יוון, אך היא שיחקה משחק אחד יותר מישראל. היות שמקבלים נקודה גם על הפסד, אחרי המשחק ישראל תעמוד בכל מקרה בראש הבית.

המשחק הזה חשוב מאד לנבחרת משתי סיבות. הראשונה היא כמובן אליפות אירופה. היות שבסבב הנוכחי אנחנו עדיין בלתי מנוצחים ומכיוון שניצחנו את היריבות החזקות ביותר שלנו בחוץ, ישראל נמצאת בעמדה מצויינת לשמור על הרצף גם בשנה הבאה וכתוצאה מכך לעלות לדרג שמעל.

הסיבה השניה לחשיבות המשחק היא שהוא משמש גם כהכנה למשחק שייערך בשבוע הבא נגד סלובניה, במסגרת מוקדמות גביע העולם 2011 בני זילנד. סלובניה סיימה ראשונה את הבית שמעל, ומגיעה לישראל למשחק שהוא השלב הראשון בפלייאוף על שני מקומות שנותרו בגביע העולם לקבוצות מאירופה.

פינלנד היא קבוצה טובה בהרבה ממה שהמיקום הנוכחי שלה בבית (אחרונה) מראה, בפגישה האחרונה בין ישראל לפינלד בסבב המשחקים הקודם לפני כשנה ניצחו הפינים בהפרש משמעותי. למרות שהפסידה בכל המשחקים שלה השנה, פינלנד הייתה תחרותית בכולם והפסידה למוליכת הבית הנוכחית יוון רק בשתי נקודות.

בנבחרת מקווים שההבדל בין המשחק בשבת למפגש הקודם בהלסינקי יהיה קודם כל בזכות השינוי שעברה הנבחרת, המורל הגבוה וההישגים הטובים מאד מאז אותו משחק. הגורם הנוסף שאמור לעזור לשחקני הנבחרת הוא התמיכה של הקהל הביתי, שבאיגוד הראבי מקווים שיגיע בהמוניו לווינגייט כדי לעזור לשחקני הנבחרת להתקדם בעוד צעד לדרג הבא. לפני המשחק יערך טורניר ראגבי שביעיות לנוער שיתחיל ב 14:00 וגם אליו הכניסה ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully