וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "שמח שסיכמנו, יש לקבוצה עתיד טוב"

28.4.2009 / 18:02

אחרי יום של משא ומתן, האריך רוני לוי את חוזהו במכבי פתח תקוה בשנתיים נוספות. זוארץ: "שמח שמאמן בעל שיעור קומה ימשיך איתנו"

לאור הצלחת הקבוצה, הוחלט היום (שלישי) במכבי פתח תקוה להאריך את חוזהו של המאמן, רוני לוי, בשנתיים נוספות. עוד הבוקר הוגשה למאמן הצעה, וזה הגיש הצעה נגדית. בסיום יום של משא ומתן, הגיעו הצדדים להסכם, ולאחר פגישה של לוי עם יושב ראש המועדון, משה זוארץ, פרסמה הקבוצה את ההודעה הרשמית.

המאמן מסר בתגובה: "אני שמח שסיכמנו, טוב לי במכבי פתח תקוה ואוהב את המועדון. יש לקבוצה הזאת עתיד טוב, עם שחקנים מוכשרים שאפשר לקדם אותם מאוד ולעשות דברים יפים".

יו"ר, משה זוארץ, היה מרוצה לאחר הסיכום. "המלאכה של רוני היא בניית קבוצה לעונה הבאה, תוך כדי השלמה המלאכה החשובה של סיום העונה בין שש הראשונות בעונה זו", אמר זוארץ. "הנהלת המועדון גאה שלוי ימשיך להחזיק בשרביט האימון ואחת המשימות החשובות היא לקדם שחקנים צעירים ולשלבם בסגל הקבוצה הבוגרת. אנו מצפים מלוי לבנייה אך גם להשגים. אני שמח שמאמן בעל שיעור קומה ימשיך איתנו שנתיים נוספות וכולי תקווה שאף יצעיד את המועדון להשגים".

המגן אסמעיל עאמר, שמשחק בקבוצה מאז עונת 1995/6, יקבל מהנהלת המועדון הצעה לחתום לעונה נוספת בקבוצה. הקשר לירן כהן, שלא זוכה לאשראי רחב ממאמנו, יעזוב בתום העונה אם יקבל הצעה טובה יותר מקבוצה אחרת. בפתח תקוה מעדיפים להשתחרר מהחוזה הגבוה בו מחזיק השחקן, וההערכה היא כי בעונה הבאה התקציב (15 מיליון שקל) יקטן עוד יותר, בלי קשר לשאלה האם עמוס לוזון יישאר בקבוצה. בימים האחרונים מעידים גורמים שונים במועדון על רצונו לעזוב, אך הבעלים מכחיש בינתיים.

באימון הבוקר התרחש עימות בין שניים משחקי הקבוצה: הבלם בובאן גרנצ'ארוב והקשר עומר בוקסנבוים. הוויכוח בין השניים הגיע לדחיפות, אבל שחקנים הפרידו. לוי, שראה את המתרחש, הוציא את השניים מהאימון כדי להירגע. מאוחר יותר השניים חזרו לאימון לאחר ששוחחו בניהם על התקרית. זאת הפעם השניה השבוע שמתרחש עימות בין שחקנים למאמן. בפעם הקודמת נשלח טל בן חיים החוצה לאחר שענה ללוי על הערה מקצועית.

עדכון ראשון: 28/4/09, 9:11
עדכון אחרון: 28/4/09, 18:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully