וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "נתתם למכבי להשתלט על המשחק"

מאמן הפועל ת"א אסף את שחקניו לפני האימון וביקש מהם לשפר את היציבות. אניימה נעדר מהאימון. הפגישה בין גוטמן להראל נדחתה

הפועל תל אביב חזרה היום (שני) להתאמן עם רגשות מעורבים מהתוצאה בדרבי, כשמצד אחד השחקנים מרוצים שלא הפסידו את המשחק, אך מנגד האפשרות לעשות סוויפ על מכבי הלכה לאיבוד ואיבוד הנקודות במאבק על האליפות לא הוסיף שמחה על פניהם.

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אסף את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, הנענו כדור, נראינו טוב והשליטה הייתה שלנו. במחצית השנייה נסוגתם לאחור ונתתם למכבי להשתלט על המשחק. אסור לנו שזה יקרה ושנמשיך עם חוסר היציבות הזו. אם נלמד מכך בחמשת המחזורים האחרונים אז שכרינו יבוא בהפסדנו. אני מצפה מכם לשפר את העניין הזה כי זו מה שקבוצה טובה צריכה לעשות".

לאחר מכן יצאו השחקנים לאימון כשוינסנט אניימה נעדר בשל סיבות אישיות. ביבראס נאתכו ובן לוז עברו טיפולים. בצוות המקצועי מעריכים שנאתכו, שקיבל מכה בקרסול, ישוב להתאמן ביום רביעי, לאחר המנוחה שתקבל הקבוצה. כמוהו גם לוז, שעדיין סובל משבר באצבע רגלו.

"חבל שלא ידענו לשמור על היכולת במחצית הראשונה", אמר אחד השחקנים בהפועל תל אביב. "משום מה זה קורה לנו הרבה פעמים העונה שאנחנו לא מצליחים לתקן את הדברים האלה במשך המשחק. בכל אופן, האליפות תוכרע רק בחיפה ואנחנו שמחים לפחות על כך שלא הפסדנו אף דרבי העונה. האוהדים שלנו יכולים להסתובב בראש מורם".

הפגישה בין גוטמן למוני הראל אמורה הייתה להתקיים השבוע, אך ככל הנראה היא נדחתה למועד לא ידוע. בהפועל מעריכים כי הפגישה בין השניים תתקיים לאחר החג בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully