וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות הגיש כתב אישום נגד הפועל חיפה

27.4.2009 / 14:56

שוער הקבוצה, גליל בן שנן, פתח בשער נגד לוד למרות שצבר חמישה צהובים, הדיון בחמישי. קבוצות התחתית חוששות מהענקת ניצחון טכני

שוער הפועל חיפה, גליל בן שנן, עמד אתמול (ראשון) בשערה של הפועל חיפה נגד הפועל בני לוד (0:3 לחיפה) למרות שאמור היה לרצות עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. חיפה צפויה לתת את הדין על כך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולספוג עונש. בהתאחדות אישרו את הדברים ואמרו: "היה שיתוף שלא כדין". תובע ההתאחדות הגיש כתב אישום נגד הקבוצה באשמת שיתוף שחקן שלא כדין, כאשר הדיון יתקיים בחמישי הקרוב.

בהפועל חיפה לוקחים את האחריות על האירוע. מנכ"ל הקבוצה, אפרים גבאי, אמר: "ידענו שהוא לא צריך לשחק, אבל עשינו טעות בחישוב של הימים. אנחנו לא מחפשים את האשמים. זה קרה בתום לב, כי כבר עלינו ליגה ולא ניסינו להסתכן בשיתוף שחקן שלא כחוק. זו פעם ראשונה שזה קורה אצלנו. טעויות יכולות לקרות".

במידה ולבני לוד יוענק ניצחון טכני, קבוצות התחתית בליגה מתכוונות לערער על ההחלטה משום שהדבר יגרום לערעור מעמדן בליגה, ובפרט לקבוצות התחתית, כמו עירוני רמת השרון, מכבי הרצליה ועירוני קרית אתא. גורמים בהתאחדות אמרו כי הם לא מאמינים שייפסק ניצחון טכני לזכות לוד בשל תקדימי העבר.

ביום חמישי תועמד לדין גם בית"ר ירושלים באשמת קריאות גזעניות של אוהדיה במהלך המשחק נגד מכבי פתח תקוה. גם מאמן הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, וסוכן השחקנים, רונן קצב, יועמדו לדין בעניין העברת יואב זיו ללוקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully