וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי אבוחצירה בודקים אפשרות שייצא לבלגיה

27.4.2009 / 14:17

סוכניו שוחחו עם איזיקוביץ'. אלעד ייפגש עם זלצר וקופל בנוגע לעונה הבאה. בקבוצה כועסים על העירייה שעדיין לא העבירה את התמיכה

נציגיו של חלוץ הפועל פתח תקוה, שמעון אבוחצירה, בודקים עבורו בימים אלה אפשרות שייצא לשחק בעונה הבאה בליגה הבלגית, באמצעות מספר סוכנים. בימים הקרובים הם צפויים לפנות באופן רישמי לשתי קבוצות לפחות, כנראה לאחת מאלה בהן משחקים ישראלים (לוקרן, גנט, סטנדרט ליאז').

אבוחצירה כבר הבהיר לסוכניו כי הוא מעוניין לשחק בעונה הבאה בחו"ל ואף אישר זאת בראיון לוואלה! ספורט. נציגיו של השחקן אף שוחחו בימים האחרונים עם עו"ד יוסי גייר, המייצג אותו, ועם הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', המחזיק בבעלות על חלק מכרטיסו.

הבעלים, רונן אלעד, חזר מחו"ל והודיע כי כבר באימון מחר (שלישי) יחולקו המשכורות לשחקנים. בנוסף, הבעלים מתכנן פגישה עם הצוות המקצועי, זאב זלצר ואופיר קופל, במטרה לשמוע מהם מהן התוכניות בנוגע לשחקנים בעונה הבאה. בפתח תקוה החליטו לממש את האופציה על הקשרים קוני דג'קארידג'ה וחאיר סספדס ויודיעו להם על כך בקרוב. התוכניות בפגישה יעלו בהנחה שהקבוצה תישאר בליגה.

במועדון מעוניינים להחתים לחמש שנים את הקשר שחר בלילטי, שלא יכול לשחק העונה בקבוצה הבוגרת מאחר שחוזהו לא הופקד בבקרה. בלילטי מחזיק בהסכם ישן עם היו"ר לשעבר, ליאור שחר, שהבטיח לו זכויות, שכעת במועדון לא מתכוונים להכליל בחוזהו.

בפתח תקוה כועסים מאוד על העירייה שעדיין לא גיבשה את התקציב לשנת הכספים הנוכחית ולא העבירה את סכומי ההקצבה השנתיים. "מדובר במאות אלפי שקלים שהכרחיים לצורך קיומה של הקבוצה", אמר גורם בקבוצה, "אחר כך מתפלאים שאין משכורות לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully