וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיללה יהיה חייב לעבור ניתוח בפגרה

27.4.2009 / 11:57

הצוות הרפואי של חיפה הודיע שאין מנוס מניתוח. בקשתו של גוסטבו בוקולי לאזרחות נדחתה, אלון חרזי צפוי לפתוח כבלם במקום לאו קרופניק

במכבי חיפה החליטו כי המגן, פיטר מסיללה, לא יעבור ניתוח בקע במהלך העונה הנוכחית בגלל המאבק הפתוח על האליפות ומתוך אמונה כי בסופו של דבר יתגבר על הפציעה ולא יזדקק לניתוח. למרות זאת, על פי המלצת הצוות הרפואי שהתקבלה לאחרונה, השחקן יהיה חייב לעבור את הניתוח, שאורך ההחלמה ממנו הוא שישה שבועות ובחיפה מתכוונים לאפשר לו לעשות זאת בתום העונה.

המשמעות עבור חיפה היא רחבה משום שגם אם הקבוצה לא תזכה באליפות ותשחק באופ"א בעונה הבאה, היא תאלץ להסתדר כנראה ללא המגן באירופה. בחיפה שוקלים כעת מה לעשות בנוגע להיעדרותו הצפויה. המגן השמאלי, רוני גפני, נמצא בכוננות, אבל לא מן הנמנע שחיפה תחליט להחתים מגן שמאלי נוסף. גם מסיללה עצמו הבהיר כי הוא מעדיף לחכות לתום העונה. "ההחלטות נמצאות בכיס של יעקב שחר", הסביר גורם במועדון. "אבל בכל מקרה, לפני שהעונה תוכרע אין כוונה לעסוק בהכנות לעונה הבאה".

תוצאת התיקו בדרבי התל אביבי אתמול (ראשון) עוררה שמחה רבה בקרב אנשי הקבוצה. שחקנים בחיפה אמרו כי לדעתם מה שיכריע את מירוץ האליפות הוא המשחק מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים. "שתי הקבוצות יגיעו כנראה למשחק הזה עם פער נקודות נמוך משלוש נקודות, כך שהמשחק הזה יכריע", העריכו מספר שחקנים בחיפה. לפני אימון הבוקר, הראשון מאז הניצחון על קרית שמונה, אמר אלישע לוי לשחקנים: "הניצחון שלנו היה חשוב מאוד. עכשיו אנחנו חייבים לנצח את סכנין".

הבלם, אלון חרזי, התייחס לתוצאת הדרבי אתמול כשאמר: "גם בשבוע שעבר השחקנים של מכבי תל אביב גילו רוח ספורטיבית. קיבלנו מתנה ונצטרך לשמור עליה". לגבי שבירת שיא ההופעות שלו בכל הזמנים אמר: "חיכיתי לזה הרבה זמן, אבל אחרי שזה קרה צריך להתרכז במטרות שלנו. בני סכנין נמצאת בתקופה טובה".

בחיפה יודעים שכעת נושא האליפות תלוי בקבוצה, אבל מודעים למכשול שעומד בפניהם בחמשת המחזורים שנותרו: בני סכנין (חוץ), הכח עמידר רמת גן (בית), הפועל תל אביב (בית), מכבי נתניה (חוץ), בית"ר ירושלים (בית). להפועל תל אביב נותרו המשחקים הבאים: עירוני קריית שמונה (חוץ), בני סכנין (בית), מכבי חיפה (חוץ), הכח עמידר רמת גן (בית), מכבי נתניה (בית).

הבלם ליאוניד קרופניק ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה, ולכן יראה את המשחק מול סכנין מהיציע. אלון חרזי מועמד להחליפו בעמדת הבלם.

בקשת בוקולי לאזרחות שוב נדחתה

ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי בימים הקרובים יוקצו כרטיסים לטובת אוהדי חיפה, שימכרו בעיר עצמה. אתמול, כזכור, יצאה חיפה בקריאה לאוהדיה שלא לרכוש כרטיסים משום שכעת ניתן לרכוש כרטיסים רק באמצעות האינטרנט, הטלפון, או חברת הכרטיסים בתל אביב. בלי קשר, בחיפה מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל כדי שתשנה את מיקום היציעים, אך בהתאחדות טוענים כי המשטרה היא זאת שקבעה את החלוקה, בין היתר על פי שיקולי בטיחות, ולכן לא ניתן לערער עליה. המשטרה הקצתה את השערים 2, 11-12 לאוהדי מכבי נתניה, כנראה על מנת ליצור הפרדה בין מחנות אוהדי חיפה ובית"ר ירושלים (1, 13-18). אוהדי הכח עמידר רמת גן יישבו בשער 3.

בנושא אחר: בקשתו של הקשר גוסטבו בוקולי לקבלת אזרחות מלאה שוב נדחתה על ידי ראש מנהל האוכלוסין, יעקב גנות, בטענה שהוא לא עמד במספר קריטריונים. המשמעות היא שבוקולי יצטרך להמתין עד סיום ההליך שיימשך כשנתיים ואז יקבל את המעמד החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully