וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לאוהדים: אל תרכשו כרטיסים לחצי גמר הגביע

26.4.2009 / 20:55

מכבי חיפה הוציאה הודעה רשמית הקוראת לאוהדיה לא לרכוש כרטיסים לחצי גמר הגביע: "עד שיגיעו לחיפה". כעס על העמלה הגבוהה והקצאת היציעים בר"ג

במכבי חיפה זועמים על פרסום ההתאחדות לכדורגל בנוגע להקצאת יציעים לצמד משחקי חצי גמר גביע המדינה ב-13 במאי. ההתאחדות קבעה כי אוהדי מכבי חיפה יישבו בשערים 6-7, 8-10 ו-4 ובמועדון טענו כי מדובר החלוקה נעשתה באופן "שרירותי וללא תיאום עם המועדונים הוגרם לקיפוח למכבי חיפה ובית"ר ירושלים".

בחיפה הוציאו הערב הודעה רשמית הקוראת לאוהדים לא לרכוש כרטיסים למשחק. "אל תרכשו כרטיסים למשחק חצי הגמר דרך האינטרנט והטלפון עד אשר יועברו כרטיסים לחיפה ויימכרו כאן ללא עמלות יתר", לשון ההודעה. הכעס בחיפה נובע לא רק מהקצאת היציעים, אלא, כפי שאפשר להבין מההודעה שהוציא המועדון, גם מהעמלה הגבוהה שנגבית בגובה של 10-15 שקלים. בחיפה ביקשו מהקהל שלהם לחכות כדי שיקנו עם עמלה מופחתת.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "הקצאת היציעים נעשתה על פי הנחיית המשטרה. אנחנו בטוחים שאוהדי חיפה הנאמנים יגיעו לעודד את הקבוצה. אם חיפה הייתה בודקת, במקום לרוץ ולבכות לתקשורת, היא הייתה מגלה שתוך ימים ספורים יהיו כרטיסים למכירה רק בחיפה".

ההתאחדות הקצתה את השערים הטובים באצטדיון (2, 11-12) לאוהדי מכבי נתניה. זאת, ככל הנראה ליצור הפרדה בין מחנות אוהדי חיפה ובית"ר ירושלים (1, 13-18). אוהדי הכח עמידר רמת גן יישבו בשער 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully