וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרין קיבל אור ירוק לעזוב את נתניה בסיום העונה

דור בלך

26.4.2009 / 13:34

הבלם נפגש עם יאמר, הסביר לו שהוא נחוש לחזור לקוסטה ריקה, וקיבל את ברכת הדרך. שטראובר, סבן ושכטר ספגו צהוב חמישי

בלם מכבי נתניה לואיס מרין נפגש עם הבעלים של הקבוצה דניאל יאמר בנוגע להצעה שהוא מחזיק מקבוצת נעוריו אלחואלנסה הקוסטה ריקנית, וקיבל אור ירוק לעזוב בסיום העונה על אף החוזה לעונה הבאה שיש לו בנתניה. מרין הסביר ליאמר כי הוא מתגעגע לביתו וכי ההצעה טובה מדי מכדי לוותר ותסדר את עתידו המקצועי. כזכור, אלחואלנסה הציעה למרין חוזה לשנתיים כשבסיומן יתמנה למאמן הקבוצה. יאמר הבין לליבו של הבלם וכאמור הסכים לשחררו בסיום העונה.

גם בשנה שעברה קיבל מרין הצעות מקוסטה ריקה, מאלחואלנסה וליבריה, וגם כן רצה לעזוב ולחזור אל חיק משפחתו, אך יאמר הצליח לשכנעו להישאר והאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. הפעם הבלם המצטיין נחוש בדעתו אף יותר ויאמר הבין שיתקשה לשכנעו, ולאור ההערכה על תרומתו הרבה לנתניה ועל כך שהסכים להישאר במועדון בשנה שעברה כדי לעזור לו בגביע אופ"א ובניסיון לזכות באליפות תחת מתיאוס, צפוי לשחררו מהחוזה בחינם או תמורת סכום סמלי. מרין עצמו סיפר למקורביו בימים האחרונים על כך שההחלטתו סופית.

לירן שטראובר, קלמי סבן ואיתי שכטר ספגו צהוב חמישי ויחמיצו את משחק הליגה נגד קרית שמונה או מכבי תל אביב (אם ישוחק בשני). בצוות המקצועי מכחישים כי ביקשו מהשחקנים לספוג את הכרטיס בכוונה כדי להימנע מהחמצת חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully