וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מעוניינים להשאיל את רנספורד בעונה הבאה

26.4.2009 / 11:31

יחד עם זאת, השחקן ישוחרר רק לקבוצות בליגת העל. גורם במועדון: "כל עוד אין הצעה על קינן, לא נמהר למכור אותו". פנטאני מרוצה

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אחמד עבאס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

במכבי חיפה עדיין לא קיבלו החלטות סופיות בנוגע למצבת הזרים בעונה הבאה, אבל כפי שזה נראה כרגע במועדון ינסו לצרף שני זרים חדשים העונה הבאה, בלי קשר למיקומה של הקבוצה בתום העונה הנוכחית. הבלם ווסט אנדרסון ישוחרר וייתכן מאוד שגם אוסיי רנספורד יעזוב איתו לעונה אחת. גורם בקבוצה התייחס לכך כשאמר: "הוא יכול לשחק בלא מעט קבוצות בליגת העל. אם יוחלט להשאיל אותו, זה יהיה לקבוצה שבה הוא יוכל לקבל דקות ולהתפתח. אסור לשכוח שהוא רק בן 18". יחד עם זאת, הסיכויים שחלוץ עירוני קרית שמונה, ירו בלו, יחזור – נמוכים.

בקבוצה מרוצים מאוד מהחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני, שכבש חמישה שערים בשלושה משחקים בשבוע האחרון. פנטאני: "יש לי חוזה בקבוצה, אז נראה לי שאני נשאר. אני בתקופה טובה". במועדון אמרו היום שלא התקבלה שום החלטה אחרת לגבי החלוץ. לעומתו, החלוץ מוחמד גדיר יבקש לשוחח עם הצוות המקצועי בתום העונה על מנת לברר את מעמדו. בני סכנין מעוניינת בחלוץ והסיכויים שיעזוב גדולים.

כפי שפורסם ביום שישי, בקבוצה מוטרדים מאוד מהעובדה שדקל קינן עשוי לעזוב בתום העונה וגורמים במועדון הבטיחו כי יעשו מאמצים להשאירו: "כל עוד אין הצעה על קינן, לא נמהר למכור אותו. לכולם ברורה החשיבות שלו בקבוצה", אמר גורם במועדון.

שחקנים בחיפה טענו אתמול כי העובדה שיניב קטן יצא החוצה בשלב מוקדם של המחצית השניה התקשתה עליהם בשלבים המאוחרים של המשחק וזאת למרות שהשער השני נכבש מיד לאחר שהשחקן הוחלף. אלישע לוי הודה לשחקנים בסיום, אך נראה כי בצוות המקצועי ישנה אי שביעות רצון מחלקים גדולים של המשחק.

במועדון מתכוונים לערוך טקס חגיגי לאלון חרזי, ששבר את שיא ההופעות של כל הזמנים. הטקס ייערך כנראה לפני משחק הבית הבא בעוד שבועיים, מול הכח עמידר רמת גן.

שחקני הקבוצה מחזיקים אצבעות למכבי תל אביב, שתשחק הערב בדרבי המסקרן מול הפועל תל אביב. בתחילת השבוע אמר המגן אייל משומר: "אני מקווה שמכבי ירוצו נגד הפועל כמו שהם רצו נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully