וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי סיים את אליפות אירופה ללא מדליה

26.4.2009 / 10:07

הג'ודוקא הישראלי הפסיד לדניאל בראטה הרומני בקרב על מדלית הארד, וסיים חמישי בגאורגיה. שלזינגר תזכה למענק של 30 אלף ש"ח

אריק זאבי, המדליסט האולימפי מאתונה 2004, סיים היום (ראשון) במקום החמישי באליפות אירופה שננעלה בגאורגיה. זאבי, שהתחרה בקטגורית המשקל של עד 100 ק"ג, הפסיד לדניאל בראטה הרומני בקרב על מדלית הארד. הישראלי שהשיג עד היום 7 מדליות באליפויות אירופה (3 זהב, 1 כסף ו-3 מארד) הזכיר באליפות הזאת יותר את היכולת המאכזבת מהמשחקים האולימפיים מבייג'ינג, ופחות את ההופעות הגדולות באליפויות אירופה והעולם. חשוב לציין כי כבר בקיץ האחרון, כשזאבי החליט להמשיל בפעילות מקצוענית, הוא הצהיר על אליפות העולם שתתקיים בספטמבר כתחרות המטרה שלו לשנת 2009.

שלזינגר תקבל מענק של 30 אלף שקלים

בניגוד לאליפות אירופה בשנה שעברה בליסבון (מדליות ארד לזאבי ואליס שלזינגר), המשלחת הישראלית תחזור הפעם לארץ עם מדליה אחת בלבד, כשהאכזבות הגדולות הגיעו מכיוונם של יואל רזבוזוב ואבישר שיינמן, שהודחו כבר בקרב הראשון שלהם באליפות.

עוד לפני הקרב על מדלית הארד, אריק זאבי ניצח בשני קרבות והפסיד באחד. היום שלו נפתח בקרב נגד סטניסלב קרנגה המולדובי, כשזאבי ניצח באיפון אחרי 3:53 דקות וזאת אחרי שעוד לפני כן השיג שלושה יוקו. בסיבוב הבא המתין לו טאגיר חאיבולייב הרוסי, שאחרי פתיחה מהוססת הכניע את הישראלי באיפון כשתי דקות לסיום הקרב. זאבי ירד לבית הניחומים, שם התמודד מול דימיטרי פיטרס הגרמני, לשעבר מדליסט ארד באליפות אירופה. שני הג'ודוקאים לא הצליחו להשיג ניקוד בקרב, וזאבי ניצח בסופו של דבר בזכות החלטת שופטים.

טאגיר חאיבולייב הרוסי, שניצח את אריק זאבי ברבע הגמר, קטף בסופו של דבר את התואר אחרי שניצח בגמר את אלוף אירופה הקודם, הנק גרול ההולנדי. דניאל בראטה חלק את מדליית הארד יחד עם ייבגניס בורודאבקו הלטבי. הנציג הישראלי השישי באליפות, אלון ששון (עד 90 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו למיכאל פינשקה הגרמני, שסיים פעמיים במקום החמישי באליפויות אירופה האחרונות. פינשה ניצח באיפון תוך 1:48 דקות, וששון סיים את חלקו בתחרות.

אליס שלזינגר, הנציגה הישראלית היחידה שתחזור לארץ עם מדליה, תזכה למענק של 30 אלף שקלים מהוועד האולימפי הישראלי. מחצית מהסכום היא תקבל בטקס קבלת פנים חגיגי שייערך לכבודה ביום חמישי הקרוב. את החלק השני היא תקבל בטקס הספורטאים המצטיינים שיתקיים בסוף השנה האזרחית.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully