וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "שחקנים צריכים לדעת לקבל ביקורת"

מאמן נתניה הסביר את הביקורת בנוגע לדברים שלו כלפי שכטר אחרי ה-0:1 על הפ' פ"ת. השוער טארק נטור יוצא למבחנים בקארדיף

86 דקות המתין לותר מתיאוס עד שבסופו של דבר אלברטו זאפטה גאל אותו ואת הקהל וסידר 0:1 על הפועל פתח תקוה, ובכך שם גם קץ לשלושת המשחקים האחרונים שבהם נתניה לא ניצחה. "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו לא טוב, אבל צריך להבין שיש לנו גם את הגביע, ולכן נתתי מנוחה למספר שחקנים. השחקנים שקיבלו צ'אנס צריכים להתאמן בצורה יותר מקצועית. מה שחשוב מבחינתי זה שזכינו בשלוש הנקודות".

בהמשך התבקש מתיאוס להתייחס לאיתי שכטר ולביקורת שמופנית כלפיו, ואמר: "איתי שחקן טוב, אבל הוא צריך לשחק טוב יותר ולעבוד קשה. כששחקנים משחקים טוב, אני נותן מחמאות, אבל כשזה לא קורה, הם צריכים לדעת לקבל ביקורת". על הקהל אמר המאמן: "נתניה זו לא עיר של כדורגל, אלא של חוף ים".

רביד גזל התבקש להתייחס לשינויים שעושה מאמנו בהרכב, ואמר: "את ההרכב קובע המאמן ותפקידי לשחק. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות. המטרה שלנו היא להגיע לאירופה דרך הליגה".

שוער קבוצת הנוער של מכבי נתניה, טארק נטור, שמבוקש בחטאפה הספרדית ואף נבחן שם, יוצא למבחנים בקארדיף סיטי לחמישה ימים. אביו של השחקן מחזיק בדרכון גרמני מה שיקל עליו לקבל אזרחות אירופאית.

מנגד, זאב זלצר, מנג'ר הפועל פתח תקוה, התקשה להסביר את ההפסד, ואמר: "אין תרופות פלא. היו לנו משחקים קשים נגד מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי נתניה. אנחנו צריכים לקחת את הנקודות במחזור הקרוב, לצרף אגורה ועוד אגורה לשקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully