וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "נמשיך לשבת להם על הצוואר"

דור בלך

25.4.2009 / 21:46

מאמן בית"ר ירושלים לא מוותר על האליפות ומבטיח פייט עד הסוף למוליכות. דוד רביבו: "המחצית השנייה מסמלת את כל העונה שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאבק האליפות בליגת העל ממשיך להיות משולש. למרות פיגור מוקדם וכשהלחץ עליה בעקבות הניצחון על מכבי חיפה, בית"ר ירושלים השיגה ניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד ונותרה במקום השלישי, מרחק שש נקודות מחיפה המוליכה. האלופה שמה בצד עוד שבוע קשה מלא בשמועות על עתידה הכלכלי ולמרות ההערכות הגוברות כי לא תוכל לשחק בעונה הבאה באירופה.

"הייתה תצוגת כדורגל יוצאת מן הכלל שלנו עם המון מצבים ושליטה מוחלטת במהלך המשחק", אמר ראובן עטר. "במחצית הראשונה הגענו למצבים ולא כבשנו, במחצית השנייה הגענו למצבים וכבשנו. הסתיים המזל הרע שהיה לנו. בליגה של שלוש נקודות הכל יכול לקרות", המשיך המאמן בהתייחסו להמשך העונה. "אנחנו לא נוותר. אנחנו לא רק מדברים, אלא לוקחים נקודות. אנחנו נשב להם על הצוואר ונחכה לראות מה יהיה".

עטר התייחס לדיבורים על עתיד המועדון ואמר: "למדנו לדחוק את כל הדברים שלא קשורים הצידה. אנחנו, הצוות המקצועי והשחקנים, לא מתייחסים למה שיקרה בשנה הבאה. כשהתייחסנו, אז נראינו כמו שנראינו בסיבוב הראשון".

המגן השמאלי, דוד אמסלם, פתח בהרכב ובישל את שער השוויון לברק יצחקי. אמסלם התייחס למשחקו המצוין ואמר: "לא קל לשחק שני משחקים בשלושה ימים, אבל צריך להתרגל לימים האלה. אני שמח שעברנו את זה בהצלחה. הגיל הוא מבחינתי פקטור וזה לא מדד מבחינת עטר. אני חושב שעוד אפשר לעשות משהו בליגה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה במחזורים הבאים, כך שאם יהיו תקלות, נדע לעבור את מי שתמעד".

רביבו: "הצוות המקצועי מסתכל על כל שחקן"

מנגד, באשדוד שוב ביכו עוד הופעה נאיבית ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. המאמן, יוסי מזרחי: "בית"ר ירושלים קבוצה יותר טובה מאשדוד. היא לחצה אותנו לשער שלנו. במקום להמשיך קדימה, נדחפנו אחורה. היו להם 20 דקות מצוינות, וכשנותנים להם אותן אז הם מנצחים. המטרה שלנו כעת היא לשתף הרבה צעירים לקראת העונה הבאה, אבל נחזור לדרך שלנו. סיימנו את המשחקים עם ארבע הגדולות, ועכשיו נחזור להיות אשדוד האמיתית".

דוד רביבו סיכם את המשחק: "היינו טובים במחצית הראשונה, המחצית השנייה מסמלת את אשדוד של כל העונה - נאיביות. ספגנו שערים לא מחויבי המציאות, אבל ככה אנחנו נראים בתקופה האחרונה. אנחנו שחקנים מקצוענים וחייבים לקחת את עצמנו בידיים ולתת בחמשת המשחקים האחרונים תצוגות יותר טובות. כל שחקן חייב לדעת שהצוות המקצועי פה מסתכל עליו ואם הוא יציג יכולת לא טובה, הוא לא יהיה פה בעונה הבאה". לגבי עתידו אמר: "כרגע הראש שלי באשדוד. החוזה שלי נגמר בסוף העונה. מחמיא לי שקבוצות רוצות אותי אבל אני מניח שיש עדיפות לאשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully