וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "במשחקים כאלה חייבים לקחת את הנקודות"

מאמן סכנין לא היה מרוצה מה-1:1 עם הכח ר”ג במשחק התחתית. מנגד, דהאן דווקא מבסוט: ”חששתי מאופוריה, עשינו את העבודה”

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בהנהלת בני סכנין היו מרוצים מאוד מהתיקו 1:1 בוינטר נגד הכח רמת גן, תוצאה שהריחקה אותם מהקו האדום. יו"ר הקבוצה, חסן אבו סלאח, החליט לבטל את הקנס (5,000 ש"ח) על תנאי שהעמיד בפני השחקנים לפני שבועיים, אחרי ההפסד 3:0 למכבי ת"א. מצבם של עבאס סואן ואבודו אוקוצ'ה, שסובלים ממתיחות, יתבהר מחר (ראשון).

"אני שמח מאוד שהקבוצה מתקדמת", אמר בסיום היושב ראש. "השחקנים לא יקבלו את הקנס שהטלתי עליהם. היה לנו מאוד קשה היום בגלל איכות המשטח, אבל אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה ומקווים שבקרוב יהיה אפשר כבר להגיד שסכנין נשארה בליגה".

מאמן הקבוצה, ערן קוליק, התרצה ממשחק קבוצתו, אך לא מהתוצאה: "היינו צריכים לנצח את המשחק. היו לנו הזדמנויות להבקיע וחבל שלא ניצלנו אותם. הגול של הכח היה מקרי", אמר המאמן. "אני מרוצה מאוד שהשחקנים מראים השקעה גדולה, אבל במשחקים כאלה חייבים לדעת לקחת את הנקודות. אני רוצה להודות להנהלה שנותנת לי את כל הכלים כדי שהקבוצה תצליח. נמשיך להילחם עד הסוף, הליגה עדיין רחוקה מלהסתיים עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דהאן דווקא מרוצה

מנגד, בהכח רמת גן דווקא יצאו מרוצים מהתוצאה. הקבוצה פיגרה במהלך המשחק, ולמרות שהציגה יכולת די חלשה לפחות הציגה אופי של קבוצת תחתית ראויה. מאמן הקבוצה, דודו דהאן, אמר בסיום: "לא שיחקנו נגד עציצים וקונוסים, שיחקנו נגד קבוצה לגיטימית בליגת העל, שנמצאת במומנטום טוב מאוד. צריך לזכור שהיא הפסידה בדקות האחרונות של ההארכה את העלייה לחצי הגמר", אמר בסיום.

"מאוד פחדתי מהמשחק הזה, לאור ההישג היוצא מן הכלל וההיסטוריה של המועדון שהיה באמצע השבוע. חששתי מאופוריה, ומה שהיה סביב השחקנים הצעירים, אבל עשינו את זה בצורה טובה. חזרנו למשחק, החבר'ה נתנו את כל מה שיש להם, ואני מאוד גאה במה שהם עשו", הוסיף המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully