וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מותר להודות שמאיר לוי פחד"

מאמן קרית שמונה הפסיד פעם שנייה ברציפות, 2:1 למכבי חיפה, וכעס על אי השריקה לפנדל בדקת הסיום. אלישע לוי: "חשוב לנצח, אפילו בשיניים"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אחמד עבאס, עריכה: יאיר דניאל

אם מישהו במכבי חיפה חשב שלבוא מהמקום השני יהיה קל יותר, נפלה טעות בידיו. הירוקים היו עדיפים הערב (שבת) על עירוני קרית שמונה האחרונה, אך לא ניצלו מצבים קלים והסתבכו לקראת הסיום עם שער מצמק של ירו בלו (מעמדת נבדל) ופנדל שהיה אמור להישרק לזכות האורחים ולא נשרק. בסופו של דבר, חיפה הצליחה לשמור על ה-1:2 שלה, משעריו של ת'מבינקוסי פאנטני ולעלות לפסגה, לפחות עד הדרבי התל אביבי מחר.

אלון חרזי עלה כמחליף בדקה ה-70 של המשחק, וציין בזאת את הופעתו ה-520 בליגה הבכירה. בכך שבר המגן הוותיק את שיא ההופעות, בו החזיקו עד היום גידי דמתי והשוער רפי כהן.

אלישע לוי: "היינו צריכים לעשות את המשחק קל"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, אמר לאחר המשחק: "היה מאוד חשוב לנצח, אפילו בשיניים. היו לנו מספיק הזדמנויות לעשות את המשחק קל. קרית שמונה חזרו ואחר כך נלחצנו, הם לחמו ועשו הכל. היום, התחלנו עם שני חלוצים, הגענו למצבים ועשינו רק 0:1 הוצאתי את שלומי כדי שיהיו לנו שלושה במרכז המגרש וכבשנו את השני. לא עשינו את השלוש והארבע ואז המשחק נהיה קשה. במשחקים האלה קשה מאוד לראות כדורגל. יש מתח גדול, אבל עשינו מה שצריך".

על שריקות הבוז לאחר הוצאתו של שלומי ארבייטמן, הגיב מאמן הירוקים: "כמאמן למדתי לקבל החלטות שהן לא תמיד פופולריות. באותו רגע הקהל יכול להתעצבן, אבל עובדה שכולם הריעו אחרי הגול. לא מתעסקים אצלנו בלחץ, אנחנו רוצים לזכות גם בגביע וגם באליפות".

ת'מבינקוסי פאנטני, כובש שערי הניצחון שהשלים שבוע חלומי בו כבש חמישה שערים: "אני מתקדם כל יום ואני בכושר מצוין. היו לנו הרבה הזדמנויות וחבל שלא ניצלנו, אבל אני שמח שניצחנו. אנחנו לא מציגים יכולת כל כך טובה, אבל חייבים להילחם עד הסוף. על עצמו אמר: "לא הייתה הרגשה טובה לשבת על הספסל, כולם רוצים לשחק אבל אני חייב לקבל את החלטת המאמן".

יניב קטן ובירם כיאל סובלים ממתיחות קלות שלא אמורות להשפיע להמשך, והם יחזרו להתאמן באמצע השבוע.

בן שמעון: "מאמין שאפשר להישאר"

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, אשר הפסיד בפעם השנייה ברציפות, התייחס לטעות השופט בסיום אך התעלם מהשער שכבשה קבוצתו מעמדת נבדל קטנה. "מאיר לוי שופט גדול, אף אחד לא ייקח את זה ממנו, אבל מותר להודות שהוא פחד", אמר בן שמעון. "הגענו ללא פחות מצבים מחיפה. יש לנו פה קבוצה שצריכה לדעת לנצל את המצבים וברמות האלו אסור לפספס אותם. לקוון לא היה שום קשר, מאיר לוי היה חמישה מטר משם. זה עניין של פחדנות, לא עניין של אי ראייה. אני חושב שמאיר הרוויח ביושר את הכבוד מאיתנו".

עוד הוסיף המאמן: "אם אנחנו לא נתחיל לקחת נקודות, אף אחד לא יעזור לנו. התפקיד שלי הוא לגרום לשחקנים להאמין, הקבוצה יכולה להישאר בליגה, גם אם זה דרך המבחנים. אני מסתכל על לוח המשחקים ובטוח שנוכל לעשות זאת אם נשיג סוף סוף את הנקודות הראשונות".

גיא צרפתי: "תחושת פספוס גדולה מבחינתנו. הכעס על מאיר לוי שלא שרק לפנדל מוצדק. אם זה היה שופט צעיר או לא מנוסה, מילא, אבל מאיר עבר הרבה והיה חייב לשרוק לפנדל. נכון שרוב המשחק חיפה שלטו, אבל זה הכדורגל. היו לנו דקות טובות ויכולנו להשוות. אנחנו יוצאים בתחושה לא טובה. נשים את המשחק מאחורינו ונקווה להביא נקודות במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully