וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את הפועל פ"ת 0:1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, שחקניו של מתיאוס גברו 0:1 על הפועל פ"ת משער של אלברט זאפטה (86). אורי אוזן החמיץ פנדל למלאבסים

הליגה כנראה ממש לא מעניינת את מכבי נתניה. גם הניצחון 0:1 על הפועל פתח תקוה לא גורם לחשוב אחרת, במיוחד לאור העובדה שהשחקנים של לותר מתיאוס נראו רע מאוד במשך כ-90 דקות וגם העובדה שהמאמן הגרמני ערך מהפיכה בהרכב לא הוסיפה הרבה. בסופו של דבר אלברטו זאפטה הושיע את הקהל בקופסא עם שער ניצחון ארבע דקות לסיום ומנע עוד 0:0 משמים מחובבי ליגת העל.

בהפועל פתח תקוה יכולים אך ורק לכעוס על עצמם. העובדה שניצחון היה סוגר מבחינתם את סיפור ההישארות בליגה גורמת לתהות האם השחקנים של זאב זלצר באמת ראויים לליגה הראשונה. במחצית הראשונה המלאבסים עוד החמיצו בעיטת עונשין מ-11 מטר ובכך פספסו הזדמנות נדירה לסיים עם שלוש נקודות בקופסא. פתח תקוה רחוקה כעת חמש נקודות בלבד מהמקום שממנו מגיעים בתום העונה למבחנים, ונראה שהלחץ מבחינתה רק הולך ועולה.

מהלך המשחק

דקה 41 - שמעון אבוחצירה קיבל כדור ודהר לעבר שערו של לירן שטראובר, שתפס ברגלו של החלוץ והשופט, אלי חכמון, שהיה קרוב למקום האירוע ראה הכשלה. אורי אוזן בעט את הפנדל, אך שטראובר הדף לקרן.

דקה 61 - איתי שכטר המחליף הוריד כדור עם הראש לאלברטו זאפטה, אך הכדור ניתז בעמוד והגיע לזאפטה שבעט, אך שביט אלימלך עצר.

דקה 86 - גול! טל מעבי בעט לשער של שביט אלימלך ואלברטו זפאטה המשיך את הכדור פנימה עם הראש וכבש 0:1 לנתניה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי, ביוואן פרנמסן, זאב חיימוביץ (שלו מנשה 70), גולן חרמון, אוראל דגני (קלמי סבן 85), רביד גזל, נקוסי סיאבונגה (איתי שכטר 46), שניר גואטה, דדי בן דיין, אלברטו זאפטה.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, יוסי רוזן (פטי נימבה 70), אייל שן (סטיבן אופיי 85), קונה ג'קאריג'ה, ג'וניור ויזה, חאיר סספדס, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully