וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

2.5.2009 / 13:08

מי מנהל את הוייט סוקס, על מה משוגע רמירז, מי מעניק למושג "אולאראונד" משמעות חדשה ולמה מתוסכל ורנון וולס? ציטוטי השבוע

1. "אני דואג שלשחקנים שלי יהיה משחק טוב, אחרת פתאום הם מוצאים את עצמם בחדר של המנהל" - אוזי גיין, מאמן שיקגו וייט סוקס, מדגים מהי משמעת.

2. "חבטתי בכדור הזה ממש טוב, לא אשקר לכם" - אלברט פוחולס מסט. לואיס קרדינלס לא משקר לנו. הכדור שעליו הוא מדבר הפך לגראנד סלאם.

3. "אנחנו לא קבוצה של 1:11 ואנחנו לא קבוצה של 6:0 - אנחנו משהו באמצע" - פרדי גונזאלס, מאמן פלורידה, מנסה להסביר את הרצפים של קבוצתו אחרי סוויפ שחטפו המארלינס מפילדלפיה. למחרת הם נחלו עוד הפסד, למטס.

4. "חשבתי שלא ננצח יותר עד האולסטאר" - שוב פרדי גונזאלס, יומיים לאחר ההצהרה הקודמת, כשהמארלינס ניצחו, סופסוף, את המטס 4:7 וקטעו רצף של שבעה הפסדים.

5. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. אחרי שישה אינינגים 0:0 ופתאום 0:10?" - ג'ים לילנד, מאמן דטרויט, אחרי ההפסד 11:0 של קבוצתו לניו יורק יאנקיז. לאחר שישה אינינגים הייתה התוצאה 0:0, וזו הפעם הראשונה מאז 1919 שעשר ריצות מובקעות באינינג אחד במשחק של 0:0 לאחר האינינג השישי.

מי יוצא פה מניאק?

6. אני מטורף על דאבלים" (אפשר גם "אני מכונת דאבלים", ובמקרה הזה חייבים להביא את הביטוי המקורי - I'm a doubles maniac) - מני רמירז מלוס אנג'לס דודג'רס מסביר את שלושת הדאבלים שהביאו לניצחון 3:5 של קבוצתו בסן פרנסיסקו.

7. "אני אהיה מהיר. חבטות? גאיארדו. הגשות? גאיארדו. עוד שאלות?" - קן מאקה, מאמן מילווקי ברוורס, על המגיש שלו יובאני גאיארדו אחרי הניצחון 0:1 על פיטסבורג. ההספק של גאיארדו: שמונה אינינגים, 11 סטרייקאאוטים והומראן שהיה הריצה היחידה במשחק.

8. "שבע שנים מחיי עברו כדי להגיע לנקודה הזו. למרבה המזל אני פה, וזה לא יכול היה לקרות בזמן טוב יותר" - ג'ונתן ואן אברי מבוסטון מאושר, אחרי שחבט להומראן הניצחון מול קליבלנד שהיה הראשון שלו בקריירת המקצוענים. אבל בשמחה של ואן אברי, ששיחק במיינור ליגס משנת 2000 (שמונה שנים מתוכן בקליבלנד) מגולם גם העצב הגדול והחיים הלא קלים של שחקן בייסבול.

9. "מה אני יכול לעשות? אולי לשחק עם ההרכב ולעלות עם שחקנים מהספסל" - לו פינלה, מאמן שיקגו קאבס, אחרי הפסד לפלורידה. הבעיה היא שגם על הספסל אין לפינלה יותר מדי שחקנים בגלל מכת הפציעות הגדולה של הקבוצה.

10. "יותר מדי דאבל פלייס" - ורנון וולס מטורונטו אחרי ההפסד 8:6 לקנזס סיטי, שבמהלכו נכנסו שחקני הבלו ג'ייז שש פעמים למלכודת התאומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully