וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר-בני סכנין: רק לא על הקווים

ניצחון חוץ של סכנין (19:00, וינטר) יבטיח כמעט סופית את הישארותה בליגה, ניצחון ביתי ירחיק את הכח מירידה אוטומטית

אווירה טובה שוררת בווינטר לפני משחק הקבוצה נגד בני סכנין (שבת, 19:00), לאחר הניצחון על מ.ס. אשדוד ברבע גמר גביע המדינה ביום רביעי. שלא כהרגלו, המאמן דודו דהאן ערך לקבוצתו שני אימונים קלים אתמול וביום שישי, ואפילו לא ערך אימון טקטי. אתמול ערכו השחקנים אימון שחרור קצר בן פחות משעה, ובשישי התרכזו במשחקונים כשחיוכים גדולים מרוחים על פרצופם - תמונה לא שגרתית אצל הסגולים.

"זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואין תירוצים", אמר דהאן לשחקניו. "צרכים לשים את הגביע מאחורה בנתיים ולהתרכז רק בליגה. שחקו חזק ותתנו הכל מעצמכם". בהכח יודעים כי ניצחון יקרב אותם למרחק שתי נקודות בלבד מחוף מבטחים, בעוד הפסד ככל הנראה יגזור עליהם השתתפות במבחנים או ירידת ליגה.

הכח הצליחה לנצח העונה את סכנין בסיבוב השני בדוחא משער של איתן טיבי סיימה איתה בתיקו 0:0 בסיבוב הראשון. דהאן אמנם לא ערך אימון טקטי, אך צפוי לתת קרדיט להרכב ששיחק מול אשדוד ברביעי פרט למספר שינויים. ברק בדש שריצה עונש הרחקה צפוי להרכב. גם אלון וייסברג הצעיר, שהגיע בהשאלה ממכבי נתניה ונכנס כמחליף נגד אשדוד והצטיין עשוי לתפוס מקום בהרכב. וייסברג נכנס בדקה ה-86 ובנגיעתו הראשונה בכדור בישל את שער השיוויון לנואפור.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטורמלי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, עומר רפס, עידן ויצמן, גל לוי (אלון ויסברג), ג'וזף נואפור, ברק בדש.

ליברפול בשירות ערן קוליק

לאחר שבשבוע שעבר יצאה בני סכנין לבית מלון לפני המשחק המכריע מול קרית שמונה וחזרה עם ניצחון, החליטו המאמן ערן קוליק והיו"ר חסן אבו סאלח לחזור על אותו תרגיל ולקחת גם השבוע את שחקני הקבוצה למלון, באמונה שגם מחר הם יחזרו עם ניצחון חשוב מוינטר נגד הכח עמידר, מה שיבטיח להם כמעט בוודאות את ההשארות בליגה.

הקבוצה הגיעה רק בשעות הערב המאוחרות לבית המלון, ורק לאחר ארוחת הערב כינס קוליק את שחקניו לאסיפה, שם אמר להם: "הגיע הזמן שננצח פעמיים ברציפות בליגה. המשחק מחר מאוד חשוב ואני סומך עליכם שתגיעו מוכנים". קוליק הראה לשחקניו קטעי וידאו של המשחקים האחרונים של הכח והזהיר אותם מהמתפרצות של יריבה וגם ביקש מהם יותר דיוק וריכוז בהתקפה. לקינוח, ממש כמו בשבוע שעבר שהראה המאמן את השערים בין ליברפול לצ'לסי במשחק שהסתיים 4:4, הפעם הביא לחניכיו את ה-4:4 בין ליברפול לארסנל בכדי לפתוח את התיאבון שלהם לשערים. עוד הוסיף המאמן היום: "אני תמיד חושב אך ורק על ניצחון. זה משחק מאוד חשוב בשבילנו ואני מאמין בשחקנים שלי שיגיעו מחר ויראו את אותה השקעה כפי שעשו במשחקים האחרונים".

ערב המשחק, קוליק עדיין מתלבט באיזה מערך לעלות. האפשרות הראשונה היא שאחמד קאסום שנעדר במשחק הגביע, יעלה במקומו של יחיאל צגאי ואז יישמר אותו המערך. האפשרות השניה היא שצגאי ימשיך לקבל קרדיט בהרכב יחד עם קאסום, שיחליף את חאלד חלילה וכך יעלה במערך יותר התקפי יותר. מהראן אבו ריא עדין בספק למשחק בשבל פציעה בקרסולו. בכל אופן, בהרכב מחר יחליפו באסם גנאים אם יתברר שהוא כשיר למשחק. מאיר כהן יחזור לשער של בני סכנין לאחר שלושה משחקים שנעדר עקב הרחקה ובהם החליפו עומרי אלון שבמועדון מאוד מרוצים מהופעותיו.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים, עבאס סוואן, חיים בנון, חמד גנאים, חלאד חלילה (יחיאל צגאי), אחמד קאסום, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully