וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-הפועל פ"ת: מתיאוס ירענן את ההרכב

המאמן הגרמני הדיח מההרכב את שכטר, בלאנקו, סבן, מרין, שלו מנשה ואלמוג כהן. זלצר סיפסל את נימבה, ומאמין בשאר השחקנים

כשהראש כבר עמוק בחצי גמר גביע המדינה, והדאגה היחידה בליגה היא שבני יהודה לא יעקפו אותם, תתייצב מחר (שבת) מכבי נתניה למשחק נגד הפועל פתח תקוה. "אחרי שסיימנו את משימת רבע גמר הגביע הראש שלנו כולו בליגה", הבטיח בלם הקבוצה לואיס מרין. "אנחנו רוצים לחזור ולנצח גם שם, העונה לא הסתיימה וכל משחק עד למחזור האחרון הוא חשוב מבחינתנו כדי לסיים הכי גבוה שניתן ולהמשיך ולהיאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. הפועל פתח תקוה קבוצה טובה מאוד, ללא קשר למיקומה בטבלה והיא הראתה את זה במשחקים מולנו".

על אף ששיחקו 120 דקות רק ביום רביעי, הכושר הגופני לא מטריד את שחקני מכבי נתניה, אלא דווקא המצב המנטלי. האווירה בקבוצה אינה טובה ודבריו של מתיאוס כנגד איתי שכטר עדיין מהדהדים בקופסא. אתמול כזכור הגיע קובי בלדב לנסות ולטהר את האווירה, כשמתיאוס ושכטר אף ערכו שיחת הבהרה אישית. עם זאת, מתיאוס החליט שלא לפתוח עם שכטר והוריד אותו לספסל, כמו גם את אלברטו בלאנקו.

מתיאוס הפתיע כשגם קלמי סבן, לואיס מרין, אלמוג כהן ושלו מנשה נופו מההרכב. זאביק חיימוביץ יחזור לחוליית ההגנה לאחר כחודש וחצי ללא דקות משחק, כשאוראל דגני יפתח כמגן ימני. רביד גזל יתפוס את של סיאבונגה, כשבמקומו של אלמוג כהן ההגנתי יפתח סיאבונגה נקוסי. שניר גואטה הצעיר יזכה להזדמנות במקומו של מנשה ואלברטו זאפטה יהיה חלוץ החוד. דדי בן דיין ימשיך בהתקפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, טל מעבי, ביוואן פרנמסן, זאביק חיימוביץ, גולן חרמון, אוראל דגני, רביד גזל, נקוסי סיאבונגה, שניר גואטה, דדי בן דיין, אלברטו זאפטה.

הפועל פ"ת: נימבה על הספסל, סספדס בפנים

הפועל פתח תקוה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר בנתניה. המאמן זאב זלצר לא תירגל את ההרכב אבל על פי האימון אתמול נראה כי החלוץ פטי נימבה עשוי, לראשונה מזה תקופה ארוכה, לרדת לספסל ולא להיכלל בהרכב הקבוצה. ההחלטה הסופית של זלצר תתקבל כנראה רק מחר, סמוך למשחק. נימבה עלה רק פעם אחת כמחליף העונה וזה קרה בעקות פציעה. נימבה לא מציג יכולת טובה מזה זמן רב ואפילו התבטא בפני חבריו לקבוצה כי הוא לא בכושר משחק מאז שחזר מפציעה. מי שצפוי לפתוח במקומו הוא הקשר חייאר סספדס.

נימבה סבל מפציעה בתחילת השבוע (נקע בקרסול) אך החלים, כך שהסיבה לכך שלא ייכלל כנראה בהרכב היא מקצועית. זלצר ועוזרו אופיר קופל הקרינו לשחקנים קלטת של מכבי נתניה והסבירו להם על השוני בטקטיקה של לותר מתיאוס, בין משחקי הבית למשחקי החוץ. "במשחקי בית מכבי נתניה קבוצה שקשה יותר לשחק נגדה", אמר להם זלצר. האסיפה הייתה קצרה וכלל לא עלה בה נושא המשכורות. הבעלים רונן אלעד הבטיח שיטפל בעניין בשבוע הבא והמשכורות יחולקו בזמן. כפי שכבר פורסם, אחת הבעיות נוצרה בעקבות העובדה שספונסרים של המועדון החליטו להסיר את תמיכתם למרות ההסכם בתחילת העונה.

באימון עצמו ערכו השחקנים משחקוני טניס-רגל והוא היה קצר.
פתח תקוה מגיעה למשחק עם ששה משחקים ללא ניצחון (שתי תוצאות תיקו, ארבעה הפסדים). זלצר קיבל אתמול לידיו נתוני סטטיסטיקה של הקבוצה ואמר לשחקנים: "במשחק מול הפועל תל אביב, בו הפסדנו בשבוע שעבר, עלינו עליהם בכל פרמטר. אנחנו מאבדים כדורים רק בהתקפה וזה מעודד. אם נמשיך ככה נצבור נקודות".

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; יוסי רוזן, אייל שן, קונה ג'קאריג'ה, ג'וניור ויסה, חייאר סספדס; שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully