וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-קרית שמונה: התחממות בצפון

הירוקים עושים מאמצים להשאיר את דקל קינן, וניצחון שאולי יחזיר אותם למקום הראשון יוכל להשפיע. עבור הצפוניים, זו אחת ההזדמנויות האחרונות

במכבי חיפה מתכוונים לשכנע את דקל קינן להישאר עונה נוספת במועדון, זאת בעקבות היכולת הטובה שהוא ממשיך להפגין בליגה והאפשרות שייצא לאירופה בתום העונה. גורם בחיפה אישר הבוקר (שישי) כי במידה ותוגש לחיפה הצעה רשמית, המועדון ייזום פגישה עם השחקן ונציגיו במטרה לשכנע אותו להישארן. בחיפה חוששים שעזיבה של קינן תגרום נזק גדול למערך ההגנה בעונה הבאה, מה גם שהכוונה של ראשי המועדון היא להחליף את הבלם ליאוניד קרופניק בבלם אחר.

כזכור, בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין האחים רונן וגלעד קצב המייצגים את השחקן, למנכ"ל איתמר צ'יזיק, דנו הצדדים בנוגע לעתידו של קינן שמחזיק בסעיף יציאה לחו"ל בגובה מליון דולר, 20 אחוז יותר מהעונה שעברה. גורם בחיפה אמר: "נעשה הכל בשביל להשאיר את דקל, אבל יש גם דברים שלא תלויים בנו. אם קבוצה תחליט לשלם עליו מליון דולר, נשתמש בכסף הזה כדי להביא בלמים אחרים"
.
המאמן אלישע לוי לא מתכנן שינויים בהרכב בהשוואה לזה שניצח את אחי נצרת בגביע המדינה. לפי האימון היום נראה כי שלומי ארבייטמן ות'מבינקוסי פנטאני ישחקו בחוד ההתקפה, החלטה שהתקבלה כבר לאחר המשחק מול מכבי תל אביב במהלכו כבש החלוץ מדרום אפריקה את שער השוויון. לוי ימשיך לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים: גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה ובירם כיאל.
המגן אייל משומר, שיפתח מחר, איחר לאימון המסכם שנערך היום בגלל שנהג במהירות מופרזת ונתפס על ידי המשטרה.

נציגים של קבוצת בני סכנין פנו באופן רשמי לנציגיו של הקשר ישראל זגורי וביקשו לברר את מעמדו בעונה הבאה. גם הפועל עכו מעוניינת בשחקן.

הרכב משוער מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ת'מבינקוסי פנטאני.

בקרית שמונה נאחזים בסטטיסטיקה

עירוני קרית שמונה סיימה את הכנותיה הבוקר לקראת המשחק החשוב מחר בקרית אליעזר, לאחר שבוע של רגעים לא שקטים במועדון. אצל הצפוניים מנסים לשכוח את פרשת תומר סוויסה ועידן סרור, ועוד יותר לשים מאחוריהם את ההפסד לבני סכנין שסימן את הקבוצה ליורדת הכמעט ודאית. אם בקבוצה רוצים לאחוז בתקווה מסוימת לקראת מחר, אז מבט על הסטטיסטיקה של קרית שמונה מלמד כי מתוך 20 הנקודות שהקבוצה צברה העונה, 13 היו מול הקבוצות הגדולות של הליגה (מכבי חיפה, בית"ר, הפועל ומכבי תל אביב).

רן בן בן שמעון קיים אסיפת שחקנים ודיבר בעיקר על הסדר במשחק הקבוצה ועל הסכנה הטמונה בלהגרר למשחק מהיר והרפתקני, שייתן לירוקים את היתרון במגרש: "אתם חייבים להיזהר מהמהירות והמתפרצות של חיפה. אני רוצה שתחשבו רק על ניצחון ואני מאמין בכם וחושב שאתם יכולים לעשות זאת. חייבים לבוא אגרסיביים למשחק ויותר חשוב לבוא מוכנים מנטלית". לאחר השיחה הקרין המאמן וידאו של משחקיה האחרונים של חיפה.

לרשותו של בן שמעון עומד כמעט סגל מלא למחר, פרט לקפטן יניב לביא שעדיין סובל מפציעה בשריר האחורי. לביא ככל הנראה יהיה בסגל, אך לא יעלה בהרכב. חברו לסרט הקפטן, גיא צרפתי, יחזור להרכב על חשבונו של תומר סוויסה המושהה, לאחר שנעדר בשבוע שעבר עקב צהובים. רן קוז'וק יקבל את הקרדיט ב-11 הפותחים במקומו של עומר פרץ.

הרכב משוער: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירס, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, סלאח חסארמה, פול קסאני, רן קוז'וק, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully