וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-61 של אובזילר

24.4.2009 / 16:48

הטניסאית תפתח בשבת את משחקי נבחרת הפדרציה מול קאנפי האסטונית (12:00), כאשר בסיום המפגש היא תשבור את שיא ההופעות

מסע ההישרדות של נבחרת הפדרציה של ישראל בין 16 הנבחרות הטובות בעולם יחל מחר (שבת, 12:00, שידור ישיר בערוץ 5) כאשר ציפי אובזילר בת ה-36 (228 בעולם) תפתח ראשונה את ההתמודדות מול האסטונית הבכירה, קאיה קאנפי (19 בעולם). מיד לאחר סיום המשחק תעלה הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר (53 בעולם), שתשחק מול מראט אני, בת ה-27 (111 בעולם). כמו כן, החליט קפטן הנבחרת, ליאור מור, להציב למשחק הזוגות, שעשוי להכריע את המפגש, את יוליה גלושקו הצעירה (306 בעולם ביחידות, 509 בזוגות) יחד עם פאר.

אובזילר: "שמחה על ההחלטה של הצוות המקצועי"

בשעות הצהריים היום נערכה באסטוניה הגרלת המשחקים, כאשר הקפטן, ליאור מור, שהתלבט בין אובזילר ליוליה גלושקו הצעירה, בחר בסופו של דבר ללכת על הניסיון, על אף העובדה שאובזילר לא הצליחה לבוא לידי ביטוי בסבב בתקופה האחרונה ובשני הטורנירים האחרונים שבהם השתתפה, היא הודחה בשלב המוקדמות.

אובזילר, שתחגוג הופעה מספר 61 בנבחרת, תשווה את שיאה של אנה סמשנובה, שיאנית ההופעות וגם העובדה שהמפגש נערך מספר ימים לפני יום העצמאות בזמן שגם המדינה תחגוג 61, הופכת למרגשת בעיניה: "יש בזה קטע מרגש. כמובן שנעשה את המקסימום לחזור עם הניצחון, אנחנו מאוד רוצות לנצח. אנחנו יודעות ומבינות את חשיבות המפגש הזה".

על העובדה שהקפטן נתן בידיה את המושכות והציב אותה להתמודדות, היא מוסיפה: "זו הרגשה מצוינת. כל החלטה שהייתה מתקבלת זו הייתה החלטה מצוינת. זה מה שהצוות המקצועי החליט וכמובן שאני שמחה על כך". אגב, אובזילר וקאנפי נפגשו כבר פעם אחת. זה קרה בשנה שעברה בטורניר ברלין, אך אז האסטונית הייתה זו שניצחה על החימר לאחר 6:7, 3:6 במשחק צמוד.

אובזילר התבקשה להתייחס גם למרקם העדין, זה שנטען לגביו שהוא שברירי בנבחרת על ידי הפרשן שלמה צורף. אובזילר אמרה: "אני בנבחרת 16 שנים ועד כמה שאני זוכרת, שלמה צורף לא היה מעורב בחלק המקצועי של הנבחרת אף פעם, כך שזה נחמד מאוד לשבת בבית ולכתוב טורים, אבל אני יכולה להגיד באופן חד משמעי שהכל פה הוא כמו שהיה תמיד. אנחנו כולנו במצב רוח טוב, אין בינינו שום בעיה וההיפך הוא הנכון. הכל מעולה, כמו תמיד, ואפילו יותר טוב".

מור: "המפגש הזה הולך להיות צמוד"

מיד לאחר ההתמודדות בין אובזילר לקאנפי יעלו על המגרש באולם באסטוניה שחר פאר ומראט אני. ברור שעל הנייר היתרון של פאר הוא מוחלט, אך כבר ראינו גם ניצחונות או הפסדים בלתי צפויים במסגרת הזו. פאר, שתחגוג בשבוע הבא יום הולדת 22, תנסה לשחזר את הניצחונות שהשיגה במפגש האחרון בפד קאפ נגד אוקראינה על האחיות קטרינה ואלונה בונדרנקו, וגם הקפטן סומך עליה.

"ההגרלה היא דבר זניח", אמר ליאור מור לאחר שהתברר כי פאר תשחק שנייה. "אנחנו לא מסתירים את העובדה שהעדפנו ששחר תפתח, אבל זה רק משהו רשמי ולפרוטוקול. אני מעריך שכל המפגש הזה יהיה צמוד מאוד. כל אחד מהמשחקים יכול ליפול לכאן או לכאן, על אחת כמה וכמה שמדובר במשחקי גביע פדרציה, שיש להם חוקים משלהם. אנחנו מתרכזים כרגע במשחק הראשון".

גם מור, כמו אובזילר, התייחס למרקם החברתי בנבחרת ואמר: "אני יכול להגיד שמנקודת המבט שלי, המרקם החברתי לא היה טוב יותר אף פעם. אין שום בעיה מהבחינה הזו. אנשים צרים עם אינטרסים לא ברורים אומרים את הדברים האלה. אני יודע שהנבחרת מלוכדת ונראית מצוין, גם חברתית וגם מקצועית. אין כל בסיס ושחר לאימרות הריקות האלה".

פאר עצמה מגיעה בכושר טוב למפגש. הטניסאית הבכירה הודחה אמנם בסיבוב השני של טורניר מיאמי לאחר הפסד לונוס וויליאמס, אך קודם לכן היא נעצרה בשמינית הגמר באינדיאן וולס לאחר ניצחונות מרשימים על מריון ברטולי ואנה צ'קבטאדזה. פאר ואני עדיין לא נפגשו בסבב, אך במפגש האחרון של האסטוניות נגד בלארוס, הפתיעה אני את אולגה גובורטסובה וניצחה אותה 3:6, 4:6, מה שהבטיח לנבחרת שלה את המקום בפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד בפדרציה

בנוסף, יתקיימו החל ממחר משחקי חצי הגמר. האלופה רוסיה תסתמך במפגש באיטליה על ורה זבונרבה, סווטלנה קוזנצובה, נדיה פטרובה ואנה צ'קווטדזה. צ'כיה תארח את ארצות הברית, שתגיע עם בת'ני מאטק-סאנד (39 בעולם) כמחבט הבכיר.

המשחק המרכזי בפלייאוף על הבית העליון יהיה בין ספרד לסרביה, שתגיע לליידה עם אנה איוונוביץ' וילנה ינקוביץ'. שאר המשחקים בפלייאוף: צרפת - סלובקיה, גרמניה - סין, ארגנטינה - סלובקיה. בפלייאוף על הבית העליון 2: בלגיה - קנדה, פולין - יפאן, אוסטרליה - שווייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully