וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "אכזבנו את האוהדים ואני מצטער על כך"

מאמן עכו, שסיימה ב-1:1 עם ירושלים ועדיין לא הבטיחה עלייתה, התנצל בפני האוהדים. שעתיים וחצי לפני המשחק חתם לעונה נוספת בקבוצה

אתר רשמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל עכו הייתה מוכנה כבר לחגיגות העלייה לליגת העל, אבל היא הייתה חייבת לנצח בביתה את הפועל ירושלים, אלא שהקבוצה של ירון הוכנבוים סיימה רק בתיקו 1:1. עם זאת, בעכו יודעים שאין שום דבר שימנע מהם את העלייה והתחבטו בשאלה האם להתחיל בחגיגות.

הוכנבוים האריך את חוזהו בעכו בעונה

כשעתיים וחצי לפני המשחק חתם מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים והאריך את חוזהו בעונה, והוא ידריך אותה גם בעונה הבאה, כנראה מאוד בליגת העל.

"באמת קלקלנו את החגיגות", אמר הוכנבוים בסיום. "רצינו לעלות, אבל לצערי זה לא יצא. שיחקנו כדורגל של ליגת העל במחצית הראשונה והיינו צריכים להוביל 0:3, אבל הבקענו רק אחד וספגנו אחר כך שער שוויון. במחצית השנייה רמת המשחק ירדה. היו לנו מספר שחקנים פצועים ונכנסו מחליפים, דבר שפגע לנו במשחק. אבל שאלו יהיו הצרות שלי. אכזבנו את האוהדים ואני מצטער על כך".

לגבי העונה הבאה אמר הוכנבוים: "עד היום לא התעסקתי במה יהיה בשנה הבאה. שעתיים וחצי לפני המשחק חתמתי על חוזה חדש. אני בטוח שאדע להשאיר את מרבית השחקנים במועדון. בנוסף למספר זרים חדדים נעשה דברים יפים בעונה הבאה". לגבי הקהל אמר: "המגרש בעכו עדיין בשיפוצים. הסתדרנו כמעט שנה ללא קהל וגם נסתדר בעונה הבאה".

קדוש: "לא קלקלנו לעכו את התוכניות"

"העלייה לליגת העל מרגשת אותי", אמר קפטן הפועל עכו, אלון זיו. "אני שש שנים במועדון והקפטן של הקבוצה וזה מרגש. אני מקווה שנצליח בעונה הבאה, אני מצטער שלא הצלחנו לחגוג עם האוהדים שלנו פה. גם אנחנו, השחקנים, עדיין לא החלטנו אם לחגוג את העלייה או עוד לא. אנחנו נהיה בליגת העל, אני מאמין בהנהלה ובמאמן שלנו שיצליחו להעמיד קבוצה יפה, ואני מאמין שנשרוד בליגה. זה עדיין עוד רחוק, יש לנו עוד זמן לחגיגות, אחר כך נתחיל לחשוב על העונה הבאה".

מאמן הפועל ירושלים לופא קדוש אמר בסיום: "עוד לפני המשחק הפועל עכו עלתה, כך שלא פגענו להם בשום תוכניות, אלא קצת קלקלנו להם. גם אם הם יפסידו עד סוף העונה הם יעלו. הם עשו עונה יפה מאוד, אני מאחל להם הרבה הצלחה בליגת העל, הפעם היינו מעדיפים וחבל שלא הצלחנו לנצח".

לגבי המשחק בבאר שבע אמר קדוש: "כנראה שבאר שבע לא ממש רצו לנצח. כמו שאני מכיר אותם השחקנים חשבו כבר על החופש, אני רק יכול להצטער בשבילנו ובשביל קבוצות אחרות שהם לא עשו את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully