וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוף: "אני מקווה שהקהל של בית"ר יתמוך בתהליך בנייה"

דור בלך

24.4.2009 / 11:50

דוד דוידוף, ראש הזהב של בית"ר שיקבל בשבת אות הוקרה מהמועדון, משבח את הקהל: "חם ותומך", ומצפה שהוא יעמוד לצדה כעת

דוד דוידוף, ראש הזהב של בית"ר ירושלים שיהיה מחר (שבת) בין אלה שיקבלו אות הוקרה מהמועדון על השנים שתרם לו, מסתכל בחשש אל עבר העונה הבאה והוא גם יודע למה. "זו הולכת להיות עונה פיננסית, ומבחינה מקצועית אני לא כל כך מודאג כי יחזרו כל הצעירים המוכשרים כמו קובי מויאל, אבי ריקן וחן עזריאל, ביחד עם אלה שכבר עכשיו בקבוצה, ובליגה של 16 קבוצות עם עכו ונצרת אנחנו לא נרד. לבית"ר יש קהל חם ותומך, אבל הוא צריך לדעת לתמוך בתהליך בנייה, אחרי 2-3 משחקים לא טובים ידרשו להחליף את המאמן, אחרי עוד שני הפסדים את ההנהלה ובסוף גם את כל השחקנים".

למעשה גם דוידוף, שלמד את רזי הנגיחות מראש הזהב המקורי, נחום סטלמך, איתו שירת בצבא, הוביל את הקבוצה בעונה פיננסית שכזו, אך פוטר לאחר כשלושה חודשים. "בזמנו בית"ר הייתה קבוצה של כוח נטו, ואני האמנתי במשחק טכני ויפה, אך זה דרש תקופת מעבר שאני לא שרדתי, אך המועדון עבר שינוי בכל זאת ועד היום רואים את זה", מספר האיש שבתור מאמן נוער גילה וגידל את אלי אוחנה, סמי מלכה ועוד רבים שהיו הבסיס לקבוצת האליפות הראשונה, וגם נתן להם את הצ'אנס בבוגרים.

דוידוף עלה מהנוער כבר בגיל 16 ושיחק תחילה כקיצוני שמאלי, אלא שסדנאת הנגיחות אצל סטלמך הפכה אותו לחיית רחבה שגרמה לקהל ביציע להתערב בכל קרן וכדור חופשי האם שוב יהיה זה דוידוף שינגח ראשון, ולקבוצות היריבות להתלונן על כך שנגע בידו לאחר שלא האמינו לגובה אליו זינק כדי לנגוח. שער נגיחה שלו במשחק בין בית"ר לטולוז ב-1957 שנגמר ב-2:3 לצרפתים, הקים אפילו את מנחם בגין מכסאו במשחק הכדורגל היחיד, כך מספרים, שנכח בו אי פעם. "היום כבר אין נוגחים טובים בארץ, לא יודע למה. כנראה שלא עובדים על זה יותר. גם מצב החלוצים ככלל התדרדר ואם כבר יש כאלה שכובשים הרבה הם לרוב זרים, וחבל".

"אני כבר לא מגיע לכל משחק כמו פעם כי אני כבר לא בחור צעיר, אבל בית"ר זה אצלי בדם ולמשחקים הגדולים אני מגיע בהרכב מלא עם כל הילדים והנכדים", מודה ראש הזהב. "הטקס הזה בהחלט עושה לי טוב על הלב". הטקס שייערך הוא פרי יוזמתו של האמן שי נובלמן, שאף ינחה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully