וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גונזאלס עובר לאטלנטה

23.4.2009 / 22:55

גדול הטייט אנדים בכל הזמנים יועבר בטרייד מקנזס סיטי תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט 2010. ה-GM פיולי: "יש לנו רגשות מעורבים"

מה שנראה כתרחיש לא ריאלי לאורך השנים, ובמיוחד החודשים האחרונים, הפך למציאותי הלילה (חמישי): טוני גונזאלס, גדול השחקנים בעמדת הטייט אנד בכל הזמנים, עובר מקנזס סיטי לאטלנטה תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט 2010. כן, שמעתם נכון - לא בדראפט הקרוב, אלא בזה של השנה הבאה.

"בשמי ובשם הצ'יפס, אני רוצה להודות לטוני על הקריירה שהעביר פה", אמר קלארק האנט, בעלי קנזס סיטי. גונזאלס שיחק בצ'יפס לכל אורך הקריירה ונכנס עשר פעמים לפרובול. הוא מחזיק בשיאי טייט אנד במספר תפיסות (916), יארדים (10.940), טאצ'דאונים (76) ומשחקים של 100 יארד או יותר בתפיסה (26).

גונזאלס בן ה-33 רצה לעבור מהצ'יפס בעונות האחרונות, ולקראת הדד-ליין בעונה שעברה הוזכר שמו כמי שמועמד לעזוב בטרייד. לאחר שזה לא קרה הבטיח כי ייתן את כולו לקנזס סיטי, ואכן עשה זאת עם עונה של 10 טאצ'דאונים, כמות הנופלת באחד בלבד ממאזן השיא שלו בקריירה לעונה, 11 ב-1999. לאחר בואו של סקוט פיולי לעמדת ה-GM שוב עלה עניין הטרייד, עד שאכן סיכמו הפאלקונס על העברתו.

"במשך 12 השנים האחרונות טוני היה חלק מההיסטוריה של הצ'יפס ותמיד ייזכר כחלק ממנה", הוסיף האנט. "הוא השחקן הטוב ביותר בעמדה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה באטלנטה". פיולי סיכם: "מבחינה מקצועית ומבחינה אישית יש רגשות מעורבים. יש לי הערכה רבה לגונזאלס, שייבחר לטעמי להיכל התהילה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully