וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדב: "מתיאוס מגיע ממנטליות שונה"

דור בלך

23.4.2009 / 20:17

המנכ"ל ניסה לפייס את השחקנים הפגועים, לאחר הדברים הקשים שאמר המאמן לשכטר. חרמון על הצבתו כחלוץ: "מוזר לעבור תפקיד בגיל 32"

לאחר דבריו הקשים של מאמן מכבי נתניה לותר מתיאוס אתמול לאחר המשחק נגד איתי שכטר, עליהם חזר גם באסיפת הקבוצה, הגיע המנכ"ל קובי בלדב לאסיפת הקבוצה הערב (חמישי) וניסה להרגיע את הרוחות. "אתם חייבים להבין שלותר לא מתכוון לפגוע באף אחד, הוא מגיע ממנטליות שונה", חידש בלדב והוסיף, "והמטרה שלו היא לעזור לכם להשתפר ולהגיע להישגים".

כזכור, אתמול לאחר המשחק מתיאוס תקף את יכולתו של החלוץ שכטר ואמר כי "הוא חייב לחשוב עם עצמו מה הוא רוצה לעשות, כי ביכולת הזו ובדרך הזו הוא לא יתקדם. הוא שיחק נגדנו עד שחרמון החליף אותו בעמדת החלוץ ואז התחלנו להיות מסוכנים. גולן, שהוא בכלל בלם ועם התכווצות בשריר, עשה ב-20 דקות יותר ממה שאיתי שכטר עשה ב-80. אשב לדבר עם שכטר, נראה מה יקרה בשבת".

את תרגיל העברת גולן חרמון קדימה הגה מתיאוס כבר לפני יותר משבוע, אז החל לערוך לבלם אימונים אישיים בעמדת החלוץ, ותרגל אותו עם שחקני ההתקפה באימונים הטכניים והטקטיים. חרמון התלונן תחילה ולא הבין מדוע זה טוב, אך מתיאוס הסביר לו כי בעקבות מאזן הכיבושים הדל של הקבוצה הוא יכול להיעזר בשחקן עם נוכחות ברחבה כמו שלו ומשחק ראש משובח, וחרמון התרצה. "בגיל 32 זה קצת מוזר לעבור תפקיד", סיפר חרמון לחבריו לאחר האימון הראשון בו תורגל כחלוץ. "אבל מה שאומרים לי אני עושה. אולי גם יציעו לי חוזה חדש על תקן חלוץ".

שחקני ההרכב ערכו אימון שחרור ויתאמנו שוב רק ביום שישי לקראת המשחק, אז גם יתברר האם מתיאוס יחליט להוריד את שכטר לספסל. כדי לעבות את השורות הקפיץ מתיאוס לבוגרים את שחקני הנוער הילאל מוסא, עומר פרץ, עידו לוי וגיא גומבר, לאחר שהתרשם מיכולתם במשחק נגד אשדוד ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully