וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת חינוך לנימבה? צפוי לרדת לספסל

23.4.2009 / 19:55

במועדון כועסים על היכולת שמפגין החלוץ ולראשונה העונה הוא צפוי להיענש. זלצר ערך אסיפה: "נתניה מרוכזת בגביע, נצלו את זה בשבת"

חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, עשוי לראשונה מזה תקופה ארוכה לרדת לספסל ולא להיכלל בהרכב הקבוצה. נימבה עלה רק פעם אחת כמחליף העונה וזה קרה בעקות פציעה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שנימבה לא מציג יכולת טובה מזה זמן רב ואפילו התבטא בפני חבריו לקבוצה כי הוא לא בכושר משחק מאז שחזר מפציעה.

מי שעשוי לפתוח במקום נימבה הוא הקשר חאיר סספדס. בקבוצה מאוכזבים מנימבה מאוד ולא ידוע עדיין אם ימשיך בעונה הבאה. נימבה סבל מפציעה בתחילת השבוע (נקע בקרסול) אך החלים, כך שהסיבה לכך שלא ייכלל בהרכב היא כנראה מקצועית.

היום (חמישי) שוחח זאב זלצר עם השחקנים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ואמר להם: "אתמול הם שיחקו 120 דקות בגביע. הם מרוכזים כנראה במפעל הזה ופחות בליגה ואנחנו צריכים לנצל את זה משום שהקבוצה נלחמת על חייה בליגה". באימון עצמו ערך זלצר, יחד עם עוזרו אופיר קופל, משחקוני לחץ ותרגל מאבק על כדורי גובה. מלבד נימבה, לא נראה שזלצר מתכנן שינויים נוספים בהרכב.

שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו משכורות. כבר לפני כמה ימים התבשר הקפטן שביט אלימלך כי הנושא יטופל לאחר שהבעלים רונן אלעד יחזור מחו"ל. הלילה אלעד אמור לנחות בישראל ולטפל בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully