וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק לשחקניו: "מעריך מאוד את ההקרבה והנחישות"

מאמן סכנין החמיא לשחקנים, חרף ההדחה ברבע גמר הגביע, וסבור שיש מה לשפר בחלק הקדמי. כשירות השחקנים תיבדק ורק אז ייקבע ההרכב

יממה לאחר ההפסד נגד מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה, מנסים בבני סכנין להתרכז בליגה במשחקה הבא של הקבוצה במחזור ה-28 נגד הכח עמידר רמת גן (שבת, 19:00) ולשכוח את האכזבה מהגביע. בקבוצה מרוצים מההשקעה של השחקנים במשחק אתמול ואומרים כי גם הם וגם נתניה פחדו יותר להפסיד מאשר לנצח.

המאמן ערן קוליק דיבר היום עם שחקניו לפני האימון ואמר: "אני מעריך מאוד את ההקרבה והנחישות שלכם, אך יש לנו עוד הרבה מה לשפר החלק ההתקפי". בסיום המשחק אמש קוליק לא אהב את הדרך בה שחקניו תקפו את נתניה וינסה לעבוד איתם על תנועה נכונה בחלק הקדמי.

בתוך כך, מהראן אבו ריא, שהוחלף אתמול במחצית המשחק, כנראה ולא יהיה כשיר למשחק נגד הכח כיוון שהוא סובל מנפיחות בקרסולו. ביום שישי ייבדק השחקן שוב ואז יוחלט אם יהיה בסגל הקבוצה למשחק מי שאמור להחליפו הוא באסם גנאים, המגן שעלה בהרכב רוב העונה. אחמד קאסום, שאתמול לפני המשחק התברר כסובל ממתיחה ברגלו, ינסה לשוב לאימונים ובסכנין מקווים שהחלוץ יהיה כשיר למשחק. קוליק אף יבדוק את מצב כשירותם של השחקנים לאחר 120 דקות ורק לאחר מכן יחליט לגבי ההרכב שיעלה למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully