וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הפצועים במגמת התאוששות

דה סילבה וזהבי ערכו אימון מלא ואמורים לפתוח בדרבי ביום ראשון, כמו גם ורמוט שהתאמן חלקית. אזלו כל הכרטיסים ליציעי האדומים

חדשות טובות קיבלה היום (חמישי) הפועל תל אביב, כשדגלאס דה סילבה וערן זהבי ערכו אימון מלא בעוד גילי ורמוט הסתפק באימון חלקי. כזכור, השלושה לא התאמנו ביום שני בשל פציעות, ולאחר שהחלימו מהן הם אמורים לפתוח בהרכב הקבוצה בדרבי נגד מכבי תל אביב ביום ראשון.

זהבי תורגל בהרכב, כשהוא זה שאמור להחליף את טלקיסקי המוצהב. גם הפציעה של בן לוז לא נראית כרגע חמורה, ולמרות שערך רק אימון קל הוא צפוי להיות כשיר לדרבי. לוז, הסובל משבר באחת מאצבעות רגליו, ינסה לשוב להתאמן באופן מלא ורק אז יתפנה המאמן אלי גוטמן להכין את המערך של האדומים לקראת המשחק הגורלי למאבק האליפות. מהראן לאלה חזר להתאמן וערך אימון ריצה בלבד. החלוץ לא יהיה כשיר לדרבי ובצוות המקצועי מקווים שיעמוד לרשותם במפגש מול עירוני קרית שמונה במחזור הבא.

שחקניו של גוטמן צפויים להגיע לבלומפילד ביום ראשון כשרוב האיצטדיון צבוע באדום, לאחר שכל הכרטיסים ליציעי הפועל נחטפו כבר. לאימון בשבת אמורים להגיע עשרות אוהדים כדי לתמוך בקבוצה לקראת ההתמודדות המכרעת מול הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully