וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "סיכוי טוב מאוד שנזכה באליפות"

23.4.2009 / 12:41

קשר מכבי חיפה מוכן למאבק: "למדתי מטעויות, מודה לאלישע שידע לתת לי בראש". שחקנים יבקשו מענק אליפות מוגדל במקרה של זכייה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהתצוגה של השחקנים אמש, במשחק הגביע מול אחי נצרת. שחקני הקבוצה עלו היום לכר הדשא כשהם מקבלים מחמאות מהצוות המקצועי והניהולי והאווירה במועדון טובה, כשהשחקנים מדברים לא מעט על מאבק האליפות.

"במידה שנזכה בתואר, נרצה לקבל הערכה"

"התוצאות האחרונות מלמדות שמכבי חיפה יודעת לעמוד במבחן התוצאה", אמר הבוקר הקשר בירם כיאל לוואלה! ספורט. "מכבי חיפה יודעת לפני כל משחק מה היא רוצה מעצמה, אנחנו ומקבלים את התדרוך הכי טוב שיש מהצוות המקצועי. כל שחקן יודע מה מצפים ממנו, מה הוא צריך לתת למען הקבוצה. חזרנו להיות מכבי חיפה שהתחילה את העונה בצורה מדהימה. אנחנו נמצאים חזק בתמונת האליפות והגביע, נקווה שבסוף העונה נשמח".

"קיים סיכוי טוב מאוד שנזכה באליפות", ממשיך כיאל ומדגיש, "וכמובן שלא נוותר על האפשרות לזכות בגביע. נעשה את המקסימום כדי לעמוד ביעדים שלנו". על העובדה שעושה רושם כי הוא חוזר לכושר משחק אמר: "ברור שזה משמח אותי לחזור לכושר טוב, אני גם מודע לזה שיש תקופות פחות טובות בכדורגל. בשתי התקופות צריך לדעת לעשות את האיזון ולעבוד חזק. חשוב לעלות על הגל הנכון ולעזור לקבוצה כמה שיותר. גם בתקופות הקשות וגם בתקופות הפחות טובות אלישע כיוון אותי, לימד אותי איך להתנהג. גם כשעשיתי עבירות משמעת הוא נתן לי בראש והיום אני שמח על כך, מבין מה הוא עשה. הוא למד להתנהג איתי כמו אבא, שיודע לומר שטעית וממשיך הלאה. הוא לא העניש אותי בצורה חמורה שיש אבל עקץ אותי היכן שצריך. הכי חשוב שלמדתי מטעויות עבר והתקריות מאחוריי. כל המחמאות מגיעות לו, במיוחד כשהוא נתן לי לפתוח ארבעה ימים אחרי אותן תקריות בהרכב. לשמחתי הצלחתי לעזור לקבוצה".

שחקנים בחיפה אמרו אתמול כי במידה והקבוצה תזכה באליפות או בדאבל, הם יפנו לקפטן יניב קטן על מנת שידאג להם למענק נוסף, פרט לזה שכתוב בחוזה. לחלק מהשחקנים יש סעיף אליפות בחוזה המקנה להם כ-30 אלף דולר במקרה שבו הקבוצה תזכה בתואר. אותם שחקנים ציינו כי בינתיים הם מעדיפים לא לדבר עם הקפטן בנוגע לכך עד שהקבוצה תבטיח, לפחות באופן תיאורטי, את האליפות. שחקן בקבוצה אמר: "לחלק מאיתנו יש חוזים גבוהים, מעל מאה אלף דולר, אבל זה לא סותר את העובדה שבמידה ונזכה בתואר נרצה לקבל הערכה. קודם צריך לעשות ורק אחר כך לדרוש".

אפרופו קטן, במהלך המשחק כעס הקפטן על מספר שחקנים בחיפה שלא מסרו לו. גם הקשר גוסטבו בוקולי כעס בתחילת המשחק, כששחקני ההתקפה לא מסרו לו כשהיה פנוי לבעיטה בטווח הקרוב לשער. שחקנים בקבוצה החמיאו גם לקשר ג'ון קולמה שלאחרונה מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה בסכנין.

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני נראה מאוד מאושר באימון היום ושחקנים בקבוצה העידו עליו כי ניכר שהוא חוזר לכושרו מתחילת העונה. כפי שנכתב מיד לאחר התיקו מול מכבי תל אביב, המאמן אלישע לוי שוקל לעבור לשיטה קבועה הכוללת שני חלוצים (שלומי ארבייטמן ופנטאני), ברוב המשחקים עד סיום העונה.
שתי קבוצות מאזור הצפון, בני סכנין והפועל עכו, פנו לקשר ישראל זגורי וביקשו לצרפו בעונה הבאה לקבוצה. מי שמייצג את הקשר הוא מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully