וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרוד פורד מועמד למכבי ת"א

22.4.2009 / 18:16

הפורוורד האמריקאי (27, 206 ס"מ), שנחשב לשומר טוב וחוסם מעולה, הוצע קבוצה. העונה מעמיד 11 נקודות ו-9 ריבאונדים במדי בולוניה

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה הבאה, והערב (רביעי), הוצע לקבוצה שרוד פורד (27, 206 ס"מ), המשחק כיום בקבוצת לפורטזה בולוניה, בה מעמיד ממוצעים של 11 נקודות ו-9.2 ריבאונדים למשחק העונה. פורד בילה ארבע עונות במכללת קלמזון, כשבעונתו האחרונה תרם 15 נקודות,8 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק. בדראפט ה-NBA לא נבחר הפורוורד, אך קיבל חוזה בליגה הטובה בעולם ב-2005. אחרי שלושה משחקים עם הפיניקס סאנס, מצא פורד את דרכו לאירופה, ונחת באלבה ברלין, בה נשאר שנתיים.

במדי הקבוצה הגרמנית העמיד האמריקאי מספרים לא רעים, ואף נבחר לחמישית הזרים ביול"ב קאפ ב-2007. מברלין המשיך פורד לאיטליה, ולקבוצת מונטרגרנארו, שם קלע 14 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים למשחק, שהקנו לו מקום בחמישיה השניה של העונה, בחמישית ההגנה, ובחוזה עדיף בבולוניה. פורד נחשב לשומר טוב בצבע וחוסם מעולה, הודות לאתלטיות מצוינת. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הגבוהים, ובשנים האחרונות שיפר את הובלת הכדור ויכולת המסירה שלו, אם כי הוא עדיין לוקה בחסר בכל הנוגע לקליעה מבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully