וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילון הדראפט השלם

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

22.4.2009 / 15:44

כמה אלכוהול לצרוך, מהו שמו של הכלא המחוזי באוהיו ואיך יוסי בובליל קשור לעסק? כל התשובות וההגדרות לקראת דראפט ה-NFL הקרוב

א'-ה'

א'

או'בריאן, קן: קוורטרבק שנבחר על ידי הג'טס בדראפט 1983 (ע"ע). אמנם הצליח לא רע במדי הירוקים, אבל האם הייתם בוחרים בו כשעל הלוח עוד היה אחד דן מרינו?

אלכוהול: אי אפשר לראות פוטבול בלי זה. אלא אם כן אתם ביוטה. אבל אז אתם לא צריכים אלכוהול, אתם צריכים דרך החוצה. או חבל תלייה.

ב'

בנגאלס, סינסינטי: כלא מחוזי באוהיו, מתמחה בעבירות של צווארון שחור. אין פלא, אפוא, שהשמות שנקשרו לבנגאלס הם של בי.ג'יי ראג'י (שמועות על שימוש בחומרים אסורים) ואנדרה סמית' (אישיות של קרנף).

בובליל, יוסי: הוא לא יראה את הדראפט, ואתם?

באסט: ההגדרה לשחקן הנותן תפוקה הפוכה לציפיות הגבוהות שיש ממנו. במילים אחרות – מי יסריח הכי הרבה. דוגמאות עדכניות לבאסטים – אלכס סמית', רג'י בוש, עמיר פרץ ובאד לייט.

בריידי, טום: האנטיתזה של הבאסט, או האמ-אמא של הסליפרים (ע"ע). נבחר במקום ה-199 בדראפט 2000, ומאז הצליח להוביל את ניו אינגלנד פטריוטס לשלוש אליפויות עם כוכבית.

ג'

ג'ונס, ג'רי: הבעלים של דאלאס קאובויס, והאיש שיכול להבטיח לנו מראש שכל עוד הוא בסביבה, יום הדראפט לא יהיה משעמם.

גינס: הבירה מספר אחת, שמגיעה מדבלין ובעלת הזכויות לרב המכר הכי משעמם בעולם. אבל זה שווה את הבירה. איך זה קשור לדראפט? ובכן, חמש שעות שידור, לא תשתו משהו?

גודל, רוג'ר: קומישינר ה-NFL, והאיש שיכריז על כל הבחירות ביום הראשון של הדראפט. ביום השני הוא ישעה את פאקמן ג'ונס.

ד'

דייויס, אל: הבעלים של האוקלנד ריידרס, נגדו עומד צו מעצר בבית המשפט בהאג על רצח פרוספקטים.

דראפט: הדרך בה רוב שחקני המכללות נבחרים לשחק בליגת המקצוענים, בשבעה סיבובים, כשהקבוצה הגרועה ביותר בוחרת ראשונה והאלופה אחרונה. ככה שומרים על ליגה שיוויונית ועל רייטינג טוב לכל אורך השידור. עם זאת, זו אינה הדרך היחידה להגיע לליגה – ג'יימס הריסון, טוני רומו, ג'ף סאטרדיי וקורט וורנר הם דוגמאות לכך.

ה'

הולד-אאוט: מה שקורה אחרי ששחקן מגיע מהקולג' – אז שיחק עבור מלגה לתואר שלא סיים – ומציעים לו חוזה של מיליונים. אבל זה לא מספיק לו, כי כנראה שגם הכלב של הסבתא שלו צריך מלונה מזהב, ואז הוא מחרים את אימוני הקבוצה.

המבורגר: הורמון אותו משחרר טבח זכר בתקופת חיזור, רעב, צמא, שעמום ופוטבול. מיועד לקרניבורים אחרים בסביבה ולרוב מגיע במשקל 300 גרם, לעיתים בתוספת ביצת עין, גבינה, פטריות או בצל מטוגן.

הייזמן: הפרס המוענק לשחקן המצטיין במכללות, כשבשנים האחרונות זהו פרס ניחומים על כך שהוא הולך להסריח במקצוענים. ראו גם: ליינארט, מאט, בוש, רג'י, וסמית', טרוי.

הוריקנים, מיאמי: המכללה (בפלורידה) ששלחה הכי הרבה שחקנים למקצוענים בעשרים השנים האחרונות, עם 136 שחקנים.

ו'-כ'

ו'

וליום: סם הרגעה, ומה שיצטרך הבחירה מספר 1 כדי להתמודד עם הלחץ שבא בעקבות הציפיות.

ווייט, פט: ק"ב מווסט וירג'ינה, שבר שיאים רבים במכללה ובביג-איסט. אל תתפלאו אם תשמעו את השם שלו באזור הסיבוב השלישי. אל תתפלאו אם לא תראו אותו לוקח סנאפ אחד בתור ק"ב פותח. ק"ב שיודע לרוץ כבר אמרנו?

ז'

זונה: המקצוע העתיק בעולם, והג'וב של האמא של ה-GM שלכם, אחרי שהוא לקח שחקן שלא רציתם.

ח'

חביות בירה: מה שמת'יו סטאפורד (ע"ע) אוהב להרים בזמנו החופשי כשאין חדר כושר בסביבה. לא עדיף להוריד אותן?

ט'

טעים: אזור מסוים בפרה ממנו מכינים אוכל.

טרייד: הדרך הפופולארית בה משתמשים מנהלי קבוצות כדי להראות לכולם שהם לא מרוצים מהבחירה שלהם, מהסגל שלהם, ושהם באופן כללי פולנים.

י'

יו.אס.סי: מכללה מפוארת בדרום קליפורניה, ממנה הגיעו לליגה דמויות למופת וחיקוי, כגון מאט ליינארט, רג'י בוש ואו.ג'יי סימפסון.

כ'

כסף, הרבה: מה שירוויחו אלו שייבחרו גבוה, מה שלא ימנע מהם להחרים את פתיחת העונה בגלל סכסוך על החוזה, ויביא לכך שאוהדי הקבוצה ישנאו אותם עד יום מותם. או עד שיביאו להם ניצחון – מה שיבוא קודם.

ל'-ע'

ל'

ליף, ריאן: קוורטרבק מוושינגטון סטייט, נבחר בבחירה השנייה בדראפט 1998 על ידי סאן דייגו. ידוע גם בתור "הבאסט הגדול בהיסטוריה". הוברח מהעיר בסוף שנת 2000 על ידי האוהדים, התקשורת, הקבוצה, ויש שמועות שאפילו הילדים של השכנים שמו לו שקית קקי בוערת מול הדלת.

לא!!!: תגובה ממוצעת של אוהדים שלא מבינים מה עושה ההנהלה בדראפט. באוקלנד זו גם תגובת המאמן. לרוב, לצד זעקה זו יבוא שימוש בשורש ז.ו.נ.ה (ע"ע).

מ'

מי?: להקת רוק משנות השישים, מפורסמת בעיקר בזכות אופרת הרוק "טומי", והשם השלישי של כל שחקן שנבחר בסיבוב השלישי ואילך.

מאואלוגה, ריי: מפלצת הגנתית מדרום קליפורניה, שהיה הכוכב הגדול של ההגנה שלה. שמועות שולחות אותו לבולטימור, אז יצטרף לריי לואיס לצמד ליינבקרים מפחיד מאוד, שיזכה לכינוי "ריי-ריי". גם לכם זה נשמע כמו דמות מ"הצלצול הגואל"?

מאנינג, פייטון ואיליי: הקוורטרבקים היחידים שנבחרו בבחירה הראשונה בעשרים השנים האחרונות והובילו את קבוצותיהם לאליפות. לפניהם? טרוי אייקמן, דראפט 1989, אבל הוא לא המציא את הפרסומות.

מנג'ר, ג'נרל: המנהל של הקבוצה שלכם, האיש שאחראי על בחירות הדראפט, והבן של מי שתקללו הכי הרבה בשבת וראשון.

נ'

נאצ'וס: מאכל מקסיקני, לרוב יבוא לצד גוואקמולי וסלסה, אבל אפשרי גם עם גבינה לבנה או מותכת. נאצ'וס בעברית, אגב, פירושו "לא פרה".

ס'

סטאפורד, מת'יו: קוורטרבק מג'ורג'יה, צפוי להיבחר בבחירה הראשונה על ידי דטרויט ליונס ולהרוויח כארבעים מיליון דולר, שלא יעזרו לו לשכוח את העובדה שהוא משחק בדטרויט.

סליפר: המונח המנוגד לבאסט (ע"ע). הכוונה היא לשחקן הנבחר נמוך ויגיע להישגים. ראו גם: בריידי, טום.

סטרחובסקי, איבון: למרות שם של אוקראינית שהגיעה דרך מצרים אחרי שחבר שלכם "הכיר" אותה באי.ביי, הפצצה האוסטרלית הזאת , המכבבת בסדרה "צ'אק", היא הסיבה לקום בבוקר כשאין פוטבול. היא והדראפט.

ע'

עברית, אוניברסיטה: האוניברסיטה הראשונה שהוקמה בישראל (1925), והמוסד האקדמי השני בארץ (אחרי הטכניון). גם השנה לא ייבחר משם שחקן בדראפט.

עשר: מספר הדקות הניתנות לכל קבוצה בין בחירה לבחירה (בסיבוב הראשון), לרוב ינוצלו לטובת עשיית עסקאות טרייד. זו גם כמות הדקות שיש לכם לשתות את הבירה לפני שתזרקו את הכוס על המסך בעצבים על ה-GM שלכם.

פ'-ת'

פ'

פטיגרו, ברנדון: כנראה הטייט-אנד הטוב ביותר בדראפט הזה, מגיע מאוקלהומה סטייט וכנראה ילך לבאפלו. כנראה שגם נאחסים לא מתים.

פרימן, ג'וש: כנראה הק"ב השלישי שייבחר בדראפט (אחרי סטאפורד ומארק "דירטי" סאנצ'ז). יכול להיות דווקא זה שיצליח הכי הרבה מבין אלו שייבחרו, או זה שיסריח הכי הרבה. במילים אחרות – כנראה בדרך לג'טס.

צ'

ציץ: בניגוד לסופרבול, אין כאן הופעת מחצית, אז תשכחו מזה.

צ'טאנוגה: אוניברסיטה בטנסי, ממנה הגיע לליגה טרל אואנס, שהעונה ישחק בבפאלו, שבעבר בחרה בדראפט את טראוויס הנרי מטנסי – עוד אחד עם חיבה יתרה לחורים.

ק'

קוורטרבק: לכל הקבוצות בליגה – כמעט – יש אחד כזה שהן מאמינות בו. השאר מחכות שג'ו ניימת' יחזור מפרישה.

קייפר ג'וניור, מל: האיש היחידי באמריקה שאשכרה מתפרנס מפרסום טיוטות.

קורי, אארון: ליינבקר מווייק פורסט, צפוי להיות בחירת טופ-5, וכנראה שחקן ההגנה הבכיר בדראפט. לא, אין קשר משפחתי לפלדמן, קורי.

קראבת'רי, מייקל: הרסיבר הבכיר בדראפט מטקסס טק. השמועות קושרות אותו לג'טס. השאלה היא מי לעזאזל ימסור לו שם?

ר'

רסיבר: מה שדטרויט יבחרו בסופו של דבר.

רייטינג: הדראפט הוא אירוע הפוטבול השני הכי נצפה בשנה, אחרי הסופרבול. באמת. יותר מההמנון של האנה מונטנה במשחק חג ההודיה.

ש'

שמונים ושלוש, אלף תשע מאות: השנה שנחשבת לטובה ביותר מבחינת קוורטרבקים – ג'ון אלוויי, ג'ים קלי ודן מרינו נבחרו בשנה זו, ואילו קלן קלמנס, מאט ליינארט וטרוואריס ג'קסון נולדו בה.

שלישי: הסיבוב בדראפט בו נבחר ג'ו מונטנה.

שבעה: מספר הסיבובים בדראפט.

ת'

תביא עוד בירה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • דראפט 2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully