וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור: "ציפי כשירה לחלוטין, אבל הכל פתוח"

22.4.2009 / 13:40

קפטן נבחרת הפדרציה עדיין מתלבט את מי להציב כטניסאית השנייה במפגש הפדרציה מול אסטוניה, והוסיף: "החלטה תתקבל ביומיים הקרובים"

בנבחרת הפדרציה נערכים לכל האפשרויות. רגע לפני ההתמודדות נגד אסטוניה בסוף השבוע הקרוב על הזכות להישאר בבית עליון 2 (מקומות 9-16), עדיין לא ברור מי תהיה הטניסאית השנייה של הנבחרת: ציפי אובזילר או יוליה גלושקו. הנבחרת קיימה הבוקר (רביעי) אימון נוסף, כאשר ההחלטה תתקבל עד יום שישי.

"ציפי נראית כשירה לחלוטין, אבל הכל פתוח", אמר הבוקר קפטן נבחרת הפדרציה, ליאור מור. "נצטרך לקבל את ההחלטה מחר או מחרתיים. בשלב הזה אין לי נטייה לכאן או לכאן. הבנות תמשכנה להתאמן ונקבל את ההחלטה בהתאם לכך".

מור סיפר על המשך ההכנות של הנבחרת ואמר: "בינתיים אין שום דבר חריג. אנחנו עורכים על המשטח, שדומה מאוד לזה שיש בארץ. מחר בבוקר נקיים אימון זוגות מיוחד, מתוך מחשבה שיש אפשרות שמשחק הזוגות הוא זה שיכריע את המפגש. כל השחקניות מודעות לחשיבות המפגש, וכולם מבינים מה משמעות הפסד או ניצחון. לכן הן יעשו הכל כדי לנצח".

הגרלת סדר המשחקים תתקיים ביום שישי הקרוב, כאשר יתברר מי יעלו לשחק ראשונות ומי לאחר מכן. כבר עכשיו ברור כי שחר פאר תתמודד מול מארט אני (111 בעולם) ואילו אובזילר או גלושקו יתמודדו מול קאנפי (19 בעולם). ביום ראשון יתקיימו שני משחקי יחידות נוספים בסדר הפוך ואת המפגש ינעל משחק הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully