וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיינס בחוץ, השאר יינזפו

22.4.2009 / 15:44

במכבי ת”א החליטו שגיינס יעזוב ואילו אליהו, פישר וסימונס יינזפו ויספגו קנס סמלי בגין פרשיית המנדיס הראשונה. הצהובים יחזרו הקיץ לארה”ב

וועדת המשמעת של מכבי תל אביב, שהייתה אמורה להתכנס היום (רביעי), בוטלה. הקבוצה הגיעה להסדר עם באי-כוחם של ליאור אליהו, דיאור פישר, טרה סימונס וצ'ארלס גיינס. בגין פרשיית המנדי'ס הראשונה, יינזפו השלושה הראשונים ויספגו קנס סמלי בגובה אלפי דולרים בודדים. גיינס עצמו יעזוב את המועדון, אולם לא ייפגע מבחינה כספית. "ברור שזה מאכזב כשחותכים אותך בצורה הזאת, אבל הכי חשוב היה שצ'ארלי יקבל את כל הכסף שמגיע לו", אמרו בסביבתו של השחקן. בכך באות לסיומן שתי הפרשיות המביכות.

ובתוך כך, גם הקיץ ימריאו הצהובים למסע משחקים בארצות הברית. במהלך אוקטובר תפגוש מכבי את ניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן, האולם בו התארחה למפגש היסטורי בקיץ 2007. מכבי צפוייה לקיים בארה"ב לפחות עוד משחק ראווה אחד נוסף, ככל הנראה מול לוס אנג'לס קליפרס, כאשר מגעים התנהלו מול מספר קבוצות נוספות.

בקיץ 2005, 2006 ו-2007 כללה מכבי את המסע לצפון אמריקה כחלק מהכנתה לעונה. מלבד הניקס והקליפרס, פגשה מכבי קבוצות NBA נוספות, כמו קליבלנד קבאלירס, אורלנדו מג'יק, סאן אנטוניו ספרס, פיניקס סאנס וטורונטו ראפטורס, עליה אף גברה באוקטובר 2005 (103:105), ובכך הייתה לקבוצה האירופאית הראשונה המנצחת קבוצת NBA על אדמת צפון אמריקה.

* בתקשורת הליטאית מדווחים כי מכבי תל אביב מעוניינת בקפטן ז'לגיריס קובנה, פאוליוס ינקונאס (2.03 מטר, בן 25). על פי אותו דיווח, הצהובים עוקבים אחר השחקן כבר מספר שנים וכעת בשל הקשיים הכלכליים של המועדון הליטאי לצד העובדה שהשחקן סיים את העונה עם ממוצעים מצוינים, במכבי תל אביב מעוניינים להחתימו. העונה קלע השחקן ביורוליג 13.8 נקודות בממוצע למשחק והוריד שמונה ריבאונדים. בליגה הוא קולע 15.2 נקודות למשחק ו-7.8 ריבאונדים.

שחקן רכש חדש להנהלת מכבי תל אביב

שחקן רכש חדש להנהלת מכבי תל אביב. "ישראל היום" מפרסם הבוקר (רביעי) כי דיוויד סולומון, איש עסקים יהודי-אמריקאי, רכש את מניותיו של מוני פנאן במועדון (5.5% מכלל המניות), ויצטרף ל"קבוצת מזרחי", בראשות היו"ר שמעון מזרחי.

קבוצת מזרחי, המכונה גם "קבוצת ניוקו", לא תגדיל את חלקה היחסי במועדון, ותמשיך לחלוש על שליש מהמניות. היא כוללת את מזרחי עצמו (5.5%), אבי רייך, בעלי "פדקס ישראל" (5.5%) ואת אודי ושי רקנאטי (16.7%). את מבנה הבעלות משלימים דיוויד פדרמן (33.3%) ורענן כץ (33.3%).

מאחר ומכירת המניות נעשתה בתוך "קבוצת מזרחי", כאמור, נשמר הסטטוס-קוו בצמרת המועדון, כך שהעסקה לא תשפיע על האופן שבו ינוהל המועדון. מזרחי, ככל הנראה, ייצג את סולומון בישיבות ההנהלה, ובכך יחלוש בסך הכל על 11.1% מכלל המניות. ייתכן כי סולומון יעזור בכיסוי הגירעון הגדול שהצטבר העונה במועדון.

קבוצת מזרחי סבלה בשנים האחרונות מטלטלות רבות. רק לפני שנתיים הצטרפה לקבוצה משפחת רקנאטי, והיא כללה בעבר אנשי עסקים כמו רוני שאטן, אודי אנג'ל והרצל חבס. דיוויד סולומון, בעלי חברת "סולומון טקסטיל" האמריקאית, הוא השם האחרון ברשימה.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, סירב להגיב לדברים.

עדכון ראשון: 10:04
עדכון אחרון: 15:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully