וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי עלה למקום השני בהייר

21.4.2009 / 19:22

המדליסט האולימפי רשם יום מוצלח בתחרות היוקרתית בצרפת, כאשר הגולשת מעיין דוידוביץ' ממשיכה להוביל בדגם הניל פרייד לנשים

היום השלישי בתחרות השייט היוקרתית בהייר שבצרפת היה מוצלח במיוחד עבור גולשי הרוח הישראלים. המדליסט האולימפי שחר צוברי מדורג במקום השני הכללי בדגם הניל פרייד עם 9 נקודות אחרי חמישה שיוטים כולל זריקת השיוט הגרוע. היום (שלישי) הוא סיים פעמיים במקום הראשון. ג'וליאן בונטמפ הצרפתי, מדליסט הכסף האולימפי, מוביל בתחרות עם 8 נקודות שליליות. פיוטר מישקה הפולני שלישי עם 10 נקודות. נמרוד משיח מדורג במקום ה-30 עם 56 נקודות, לירן מחלב במקום ה-35 ועמרי חצור במקום ה-47.

בתחרות לנשים, מעיין דוידוביץ' סיימה את שיוטי היום במקומות 1 ו-13 והיא מובילה את התחרות עם 8 נקודות אחרי זריקת השיוט הגרוע. היא מקדימה ב-6 נקודות את בלנקה מנצ'ון הספרדיה וב-8 נקודות את פלאביה טרטאליני האיטלקיה.

במפרשיות 470 לגברים, גידי קליגר ואודי גל סיימו במקומות 4, 4 ו-18 והם מדורגים במקום ה-18 בתום שישה שיוטים עם 59 נקודות. הצמד הישראלי רחוק ב-39 נקודות מהמקום השלישי. אייל לוין וים אמיר מדורגים במקום ה-49 בלבד. בדגם המקביל לנשים, גיל כהן ודנה ממרייב סיימו היום במקומות 14, 3 ו-21 והן ירדו למקום השישי הכללי בתום שישה שיוטים עם 42 נקודות, כשהן רחוקות ב-14 נקודות מההולנדיות שמדורגות במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully