וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהאן וקצב יועמדו לדין על העברת זיו ללוקרן

דור בלך

20.4.2009 / 13:58

מאמן הכח עמידר ר"ג מואשם בשימוש כסוכן לא מורשה. עשוי לספוג קנס כספי או הרחקה. דהאן: "זה שטויות. כנראה שלחבר'ה בהתאחדות שיעמם"

תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא החליט הבוקר (שני) להעמיד לדין את מנג'ר הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, על כך ששימש כסוכן שחקנים לא מורשה בהעברתו של יואב זיו מבית"ר ירושלים ללוקרן הבלגית. כנגד דהאן התנהלה חקירה באמצעות משרד החקירות "ויצמן יער", שהמליץ להתאחדות להעמידו לדין לאחר שלטענתו צבר מספיק ראיות לכך שדהאן שימש כסוכן.

זו לא הפעם הראשונה שמועלות חשדות כנגד דהאן. המנג'ר היה מעורב בעיסקת העברתו של מוסא סאנוגו למכבי נתניה עליה נענשה הקבוצה, אך דהאן הוגדר כיועץ וסקאוט, לא כסוכן.

חשוב לציין כי העברתו של זיו לבלגיה נעשתה באמצעות סוכנו רונן קצב, כשדהאן תיפקד, עפ"י גירסתו, כיועץ לענייני שחקנים ישראלים ללוקרן, ולא היה מעורב כלל בצידו של השחקן."ההעמדה לדין מאוד משעשעת", הגיב דהאן. "כנראה שלחבר'ה בהתאחדות שיעמם אחרי שהם לא ראו אותי הרבה זמן. זה שטויות ואני מאמין שיהיה בסדר, וגם אם לא יהיה בסדר - נעבור את זה". בנוסף לקנס כספי שעשוי דהאן לספוג, הוא עלול להיות מורחק מכל פעילות ההתאחדות לכדורגל - כולל הדרכת קבוצתו במחזורים המכריעים של העונה.

רונן קצב, שהועמד אף הוא לדין, הגיב: "זה נראה לי הזוי שמזמינים אותי למשהו שלא קשור אלי, הרי העברתי גם את אבי סטרול לאותו מועדון ככה שאי אפשר לטעון שאין לי קשר איתם. נגיע לבית הדין, אגיד את דברי ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully