וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לדין על קריאות גזעניות, הדיון נדחה

דור בלך

21.4.2009 / 10:15

אוהדי האלופה קראו קריאות גזעניות במשחק מול מכבי פ"ת, הדיון נדחה ליום ה' הבא. אמסלם: "קבוצות כמו כפ"ס מסוכנות בגביע"

תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, הגיש היום (שני) כתב אישום כנגד בית"ר ירושלים באשמת קריאות גזעניות של אוהדיה במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה. הדיון אמור היה להתקיים כבר ביום רביעי הקרוב ב-16:00, שעתיים וחצי בלבד לפני משחקה במסגרת הגביע מול הפועל כפר סבא, אבל הוא נדחה ליום חמישי הבא.

בינתיים בשורות הדאבליסטית מתכוננים לאתגר הבא. "כולם יודעים טוב מאוד שבגביע קבוצות כמו כפר סבא מאוד מסוכנת", הודה הקפטן דוד אמסלם לקראת המשחק ברביעי. "קבוצות שלא חולמים שיקחו את הגביע לוקחות אותו בסופו של דבר. נצטרך להכין את עצמנו בצורה מסוימת למשחק הזה, אם נתכונן כמו שצריך וכל אחד ייקח ברצינות את המשחק, אז התוצאה תהיה לטובתנו".

"לשחק זה תמיד כיף אבל זה לא משנה מי משחק, בבית"ר יש סגל מצוין ומי שמשחק נותן את המקסימום מעצמו", סיפר אמסלם, שיפתח במשחק במקומו של אלירן דנין המוצהב. "אפשר להגיד שהמשחקים הולכים לנו יותר קשה העונה, למרות שבתקופה האחרונה הולך לנו הרבה יותר קל. כשהיינו צריכים לנצח לפני חודשיים שלושה לא ניצחנו ולא לקחנו נקודות".

"אנחנו לא יודעים הרבה על כפ"ס העונה, נצטרך להתכונן בעצמנו למשחק איך שנוכל ולבוא עם כל הכוח בשביל לנצח", אמר שוער הקבוצה טברטקו קאלה לאתר הרשמי של המועדון. "אני לא מבטיח כלום אני רק מבטיח שאני כמו יתר השחקנים כאן נעלה עם כל העוצמה בשביל לעלות לחצי הגמר".

עידן טל הוסיף כי "נצטרך לעבוד קשה גם מול כפ"ס, להיות מרוכזים ולעשות את הדברים בצורה נכונה. זה המוטו שלי כל הקריירה - אם נשחק פשוט ונביא ליידי ביטוי את היכולות שלנו זה יעשה את ההבדל ויביא את הניצחון".

עדכון ראשון: 20.4, 13:30
עדכון אחרון: 21.4, 10:15

מה הם שרים?

הקרן החדשה לישראל, שמפעילה את פרויקט "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" בשותפות עם ההתאחדות לכדורגל בישראל, פרסמה היום בדו"ח ההגינות את הדברים שבגינם אוהדי בית"ר מואשמים:

"קבוצה של כ-200 אוהדים של בית"ר י-ם שרה במהלך המשחק: 'הוא לא נביא, הוא בסך הכל ערבי... מוחמד ההומו, מוחמד מת'. חלק ניכר מאוהדי הקבוצה נקט לאורך המשחק בלשון מסיתה נגד הציבור הערבי, כפי שעשה בכל משחק עד כה העונה: 'מה סלים עושה פה לא יודע, פה זו מדינת היהודים, אני שונא אותך טועמה, אני שונא את כל הערבים... עזה בית קברות, עזה בית קברות... טועמה מחבל, שונא את הפועל... משתין על הקוראן שונא גם את סח'נין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully