וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאות נפשית ופיזית בהפועל תל אביב

בן לוז וגילי ורמוט הפצועים יהיו כשירים לדרבי נגד היריבה הצהובה, שסיפקה אושר רב במועדון: "מכבי עוזרת לנו לזכות באליפות? חלום"

שמחה גדולה שררה הבוקר (שני) במחנה הפועל תל אביב לאחר התיקו אמש בבלומפילד בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, תוצאה שהובילה להשתלטות על ראשות הטבלה. "זה כיף גדול להיות במקום הראשון אבל יש לנו עוד דרך ארוכה עד סיום העונה", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "כולם ראו שמכבי תל אביב שיחקו בשביל עצמם אתמול, אבל אם ננצח בשבוע הבא את הדרבי זה יהיה כמו חלום בשביל האוהדים שלנו, שמכבי עוזרים לנו להיות אלופים".

בתוך כך, הבוקר נבדקו שני פצועי הקבוצה, בן לוז ומהראן לאלה, אצל רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקוף. לוז סובל משבר באחת מאצבעות הרגל, ינוח עד יום חמישי, ואמור להיות כשיר לדרבי. גם מכיוונו של לאלה קיבלו הבוקר חדשות טובות בקבוצה, כאשר החלוץ ישוב לאימוני ריצה כבר ביום חמישי הקרוב. בצוות הרפואי של הפועל לא מאמינים כי לאלה יהיה כשיר לדרבי, אבל ככל הנראה יוכל לעמוד לראשות גוטמן למשחק מול עירוני קרית שמונה במחזור שלאחר מכן.

כמו השניים, גם גילי ורמוט הסובל ממתיחה בשריר הירך ינוח עד ליום חמישי ואז יחזור להתאמן, כשגם הוא אמור להיות כשיר לדרבי המתקרב. לעומתם, דימיטאר טלקיסקי המוצהב ייחסר לגוטמן, ואת מקומו בהרכב צפוי לתפוס ערן זהבי. הבוקר החלה מכירת הכרטיסים למשחק. שער 13 באיצטדיון בלומפילד יהיה שמור לאוהדים האדומים, ואילו שער 8 יוקצה לאוהדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully