וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזה נמני מביש. הוא חילק הוראות מהספסל"

20.4.2009 / 12:45

גורמים בהתאחדות מקווים שתוגש תלונה לתובע ההתאחדות נגד מאמן מכבי ת"א, אלא שכל אחד מהגופים ממתין לרעהו: "איזה לקח נלמד כאן?"

גורמים בהתאחדות ביקרו הבוקר (שני) את העובדה שאבי נמני ישב מאחורי ספסל מכבי תל אביב וחילק הוראות לשחקנים במשחק מול מכבי חיפה. "זה מחזה מביש מבחינתו ומבחינת מכבי תל אביב", אמר גורם בהתאחדות והוסיף: "דן רומן, אסוס ובלבול רצו אליו שלוש פעמים לפחות. זה נראה שכונתי ולא מכובד. אם איגוד השופטים או היועץ המשפטי יתלוננו בפני תובע ההתאחדות, ייתכן מאוד שיעמוד לדין".

בהתאחדות סיפרו הבוקר כי התובע המשפטי של ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, מחכה להגשת תלונה מאיגוד השופטים או היועץ המשפטי, אלא שבינתיים אין שכל אחד מהגופים מעדיף לא להגיש את התלונה בתקווה שמישהו אחר יעשה עבורו את העבודה. בהתאחדות מכנים את מעשה נמני "כשר אבל מסריח", אבל באיגוד השופטים מסבירים כי המקום שבו נמני ישב מוגדר כיציע ולכן אין להם כוונה להגיש תלונה שתיחשב כ"סרק". יחד עם זאת הוסיף גורם באיגוד: "איפה נשמע דבר כזה שמאמן מורחק יושב מאחורי הספסל ומעביר הוראות? איזה לקח אנחנו לומדים מהעובדה שנמני עקף, גם אם לכאורה, את ההחלטה של הדיינים?"

בלי קשר, באיגוד השופטים גינו את ההתנהגות של נימני לאחר המשחק, לאחר שהשתלח בשופטים. "גם אם זה מוצדק, הגיע הזמן שילמד לשתוק", אמרו שם. יו"ר האיגוד בן ציון סלמן מסר בתגובה: "נמני חייב לדעת שלתגובות שלו יש השלכות, אחרת הוא שוב יועמד לדין. כמאמן כדורגל הוא חייב ללמוד לשלוט במה שהוא אומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully