וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר: "מכבי עשתה בונקר. נקווה שירוצו גם בדרבי"

20.4.2009 / 9:59

אייל משומר מעכל את התיקו של חיפה מול מכבי ת"א: "מאכזב לאבד את המקום הראשון". ביקורת על רפאלוב: "שיחק ללא אחריות"

"אני חושב שזה פספוס גדול. לחצנו כל המשחק אבל מכבי תל אביב עשתה בונקר". כך אמר הבוקר (שני) המגן אייל משומר, שהיה אחד מנקודות האור של מכבי חיפה במשחק אמש מול מכבי תל אביב (1:1). "הגענו ללא מעט מצבים והזדמנויות, רק חוסר מזל מנע מאיתנו ניצחון", המשיך משומר. "האמת, זה מאוד מאכזב, במיוחד כי איבדנו את המקום הראשון והמקום השני לא מספק. אני מתנחם, לפחות לא הפסדנו".

חלק משחקני חיפה, ומשומר ביניהם, זכו למחמאות בעקבות יכולתם. "אני שמח שלאט לאט אני מתחיל לחזור לעצמי", התייחס לכך המגן. "אחרי תקופה ארוכה שבה לא קיבלתי הזדמנויות ולא הייתי כל כך טוב, אני משתדל לעשות את המקסימום בשביל הקבוצה. עוד קצת דיוק בהרמות והכל יהיה בסדר".

משומר התייחס למאבק הצמוד בין חיפה להפועל תל אביב, כשקבוצתו מפגרת בשער אחד בלבד: "בשבוע הבא יש דרבי, נקווה שמכבי תרוץ מול הפועל כמו שהיא רצה בחלקים מסוימים של המשחק נגדנו".

לאחר ההחמצה המשולשת של גוסטבו בוקולי לקראת הסיום, נראה הספסל של חיפה יוצא מגדרו, כשמספר שחקנים סיננו: "איך אפשר להחמיץ כזה דבר?". למרות זאת אף אחד לא האשים את בוקולי, שאגב בישל את שער השוויון, באיבוד הנקודות. הקשר ליאור רפאלוב שהוחלף במחצית זכה לביקורת מצד אנשי חיפה שאחד מהם אמר בסיום: "הוא שיחק ללא אחריות וללא ריכוז בהגנה ובהתקפה. ציפינו ממנו ליותר". הנשיא יעקב שחר שידר נינוחות בסיום, אך בסביבתו אמרו כי הוא לחוץ מאוד ככל שהעונה מתקרבת לסיומה. "אפשר להבין אותו. אם האליפות תברח לנו בין הידיים, זה יהיה אפילו מתסכל".

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני נראה מחויך כשעלה לאוטובוס הקבוצה ושחקנים אמרו עליו: "גם אם הגול היה בנבדל, הוא היה צריך אותו בשביל לחזור לעצמו". החלוץ זכה לקריאות עידוד מאוהדי חיפה. לא מן הנמנע שלאור העובדה השער שכבש והעובדה שארבייטמן ממשיך להגיע למצבים ונמצא בתקופה טובה, השניים יפתחו בחוד מול אחי נצרת בגביע ביום רביעי או מול קריית שמונה בליגה. מצב כזה יצריך את המאמן אלישע לוי לוותר על קשר אחורי אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully