וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצלו באמת לא חשוב הגיל

20.4.2009 / 10:29

רנדי ג'ונסון הבלתי נגמר פלירטט עם נו היטר ב-0:2 של הג'איינטס על אריזונה. ניצחון שמיני ברציפות לדודג'רס, רביעי ברציפות לבוסטון

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

בוסטון - בולטימור 1:2
ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 3:7
טורונטו - אוקלנד 0:1
טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 12:2
מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 1:3
טקסס - קנזס סיטי 5:6
סיאטל - דטרויט 8:2

NL:

ניו יורק מטס - מילווקי 4:2
וושינגטון - פלורידה 7:4
פילדלפיה - סן דייגו 4:5
פיטסבורג - אטלנטה 11:1
יוסטון - סינסינטי 4:2
סן פרנסיסקו - אריזונה 0:2
לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 2:14
שיקגו קאבס - סט. לואיס (נדחה)

הדודג'רס לא רואים בעיניים

AL: לאחר הילוך חוזר פסקו השופטים כי הומראן בן שלוש ריצות של חורחה פוסאדה באינינג השביעי היה חוקי. התופס של היאנקיז העלה את ניו יורק ליתרון 3:4 על קליבלנד, בדרך לניצחון 3:7. קרל פבאנו מהאינדיאנס היה סולידי עם שישה אינינגים טובים. ג'ון לסטר מבוסטון יצא מהפאנק, הגיש שבעה וקטל תשעה, והרד סוקס ניצחו את בולטימור 1:2. שמירה רועדת ורוגשת של טקאשי סאיטו, שהחליף את ג'ונתן פפלבון בעמדת הקלוזר בערב הזה.

טורונטו המשיכה לעשות את המינימום מול אוקלנד וניצחה 0:1, עם שבעה ושישה לריקי רומרו על הגבעה. קרלוס קוונטין טיווח להומר שביעי העונה, שיקגו וייט סוקס הביסה בטמפה ביי את הרייז 2:12. טקסס גברה על קנזס סיטי 5:6, עוד הומר לאיאן קינסלר. גלן פרקינס ממינסוטה הגיש שמונה וקטל ארבעה, הטווינס השלימו סוויפ על האיינג'לס החלשים עם ניצחון 1:3. דטרויט עברה את סיאטל עם ניצחון 2:8.

NL: רנדי ג'ונסון בן ה-45 צעד לאינינג השביעי עם נו היטר, וסיים את המשחק של סן פרנסיסקו מול אריזונה עם שבעה אינינגים ושבע הכשות. הג'איינטס ניצחו 0:2. יממה אחרי שנוצחו על ידי סן דייגו באינינג התשיעי, החזירו הפיליז מפילדלפיה טובה וניצחו 4:5 בתשיעי עם הומר בן שתי ריצות של ראול איבנייז. אטלנטה השביתה את פיטסבורג עם 1:11.

הדודג'רס ממשיכים בריצה המטורפת, עם ניצחון שמיני ברציפות, 2:14 על קולורדו. גראנד סלאם ועוד הומר למאט קמפ המצוין. מילווקי ניצחה את המטס 2:4, סינסינטי גברה בתוצאה זהה על יוסטון ופלורידה ממשיכה במסע הקסם, עם ראלי נוסף באינינג התשיעי מול וושינגטון וניצחון 4:7. המשחק בין שיקגו קאבס לסט. לואיס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully