וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה: "השאיפה היא לשחק בחו"ל"

20.4.2009 / 1:30

מלך השערים יעזוב את הפועל פ"ת: "אפדה הכרטיס בוועדה למעמד השחקן". בקבוצה מקווים שבית"ר לא תעמוד בעלויות ויסה

"השאיפה היא לשחק בחו"ל בעונה הבאה. אפנה לוועדה למעמד השחקן במטרה לפדות את הכרטיס מטוברוק, ואז אראה מה לעשות". כך אמר היום (ראשון) חלוץ הפועל פתח תקוה ומלך השערים של הליגה, שמעון אבוחצירה. בשבועות האחרונים בודקים סוכניו של השחקן מספר אפשרויות בליגות באירופה עבורו. אבוחצירה כבש העונה 13 שערים והוא ניצב בראש טבלת המבקיעים עם סמואל יבואה. הדבר עשוי להטריד מאוד את ראשי הפועל פתח תקוה. גורם בקבוצה אמר היום: "אין ספק שבלעדיו היינו העונה מתחת לקו האדום. נעשה הכל כדי שיישאר, אבל הדברים לא תמיד תלויים בנו".

הקבוצה של רונן אלעד עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגת העל, אבל אם היא תשרוד היא צפויה לעבור קיץ לא קל. בית"ר ירושלים הודיעה השבוע באופן רשמי לשחקניה המושאלים (אבי ריקן, חן עזריאל וג'וניור ויסה) לחזור לאימוני פתיחת העונה. גורם בבית"ר אמר אתמול: "ריקן ועזריאל בהחלט מועמדים לחזור. לגבי ויסה, זה תלוי בעלויות". בפתח תקוה מקווים שבית"ר לא תעמוד בעלויות של הקשר הפרואני. בלי קשר, לאחר שהקבוצה תבטיח את העלייה היא מתכוונת להודיע באופן רשמי על מימוש האופציה בחוזים של הקשרים חייאר סספדס וקוני דג'קארידג'ה. הצוות המקצועי מאוד מרוצה מההשתלבות של השניים בקבוצה אך ההודעה על כך נדחתה בעקבות המצב בטבלה.

בקבוצה מאוכזבים מהחלוץ פטי נימבה, שכבש שער אחד העונה ומאז הפציעה שעבר, בעקבותיה נעדר שלושה חודשים, הוא לא מצליח להתאושש. בקבוצה מתכוונים לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות של השחקן וקצב החזרה שלו לכושר משחק. באימון שלאחר המשחק אמר זלצר לשחקניו כי הוא מעודד מצורת המשחק: "למרות ההפסד אני מרוצה מאוד מאיך ששיחקנו. אם נמשיך בקצב הזה נצבור מספיק נקודות כדי להישאר בליגה". עזריאל, שעדיין לא מתאמן, ממשיך לעבור בדיקות וטיפולים ובקבוצה עוקבים אחר מצבו הבריאותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully