וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק ימשיך בסכנין גם בעונה הבאה

הצלחת המאמן בשבועות האחרונים תקנה לו הארכת חוזה. גם עותמן יישאר. קוליק: "עד שלא נבטיח את ההישארות, כל משחק הוא קריטי"

הניצחון של בני סכנין אמש (שבת) על עירוני קרית שמונה סלל את הדרך לעונה נוספת של ערן קוליק בקבוצה. במועדון יחכו עד השבוע הבא, כשניצחון על הכח עמידר רמת גן יביא לכך שקוליק יקבל אור ירוק להתחיל ולתכנן את העונה הבאה. אם לא יהיו הפתעות קוליק, לראשונה בחייו, יצעיד קבוצה מתחילת העונה בליגת העל ואם אכן יחתום, ייתכנו מספר שינויים משמעותיים בסגל של סכנין. פרט לפטי יא יא המתנדנד, ארבעת הזרים הנוספים של הקבוצה, אבודו אוקצ'ה, איברהים בסיט, סרחיו נובואה ופרננדס מנדס לא ימשיכו בקבוצה. קוליק גם יבקש מהנהלה חיזוק משמעותי בהתקפת הקבוצה.

מי שבטוח ימשיך גם בעונה הבאה הוא עלי עותמן, שסגר את תנאיו לעונה נוספת בקבוצה. בתוך כך, הקבוצה קיבלה היום מנוחה ומחר תשוב להתאמן לקראת משחק הגביע ביום רביעי מול מכבי נתניה. היו"ר, חסאן אבו סאלח, הבטיח לשחקנים כי כבר מחר יקבלו את המשכורות שעוקבו בשל התבוסה בשבוע שעבר למכבי תל אביב. קוליק מקווה שהקבוצה תמשיך באותה הדרך שהתחילה אתמול בשני המשחקים החשובים השבוע, מול נתניה בגביע ומול הכח בליגה: "בשבוע הראשון שלי בקבוצה היו לנו שלושה משחקים, ולמרות העומס הצגנו יכולת טובה מאוד", אמר היום המאמן."אני מקווה שהשחקנים שלי יידעו לעמוד בעומס ובמשימות".

לגבי הישארות סכנין בליגה, ולמרות הניצחון אתמול ופתיחת הפער בתחתית, קוליק רחוק מהלהאמין שהמשימה הושלמה: "אומנם עשינו ניצחון חשוב אתמול, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה ומשחקים חשובים. אם ננצח את הכח נוכל לקחת אוויר לנשימה, אבל עד שלא נבטיח את ההישארות כל משחק הוא קריטי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully