וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל ממשיכה לצנוח

המגפאייז נכנעו 1:0 בלונדון נגד טוטנהאם והם עדיין ארבע נקודות מתחת לקו האדום, כש-15 בלבד נותרו בקופה. אלן שירר עדיין ללא ניצחון

אחרי ניצחונות חשובים של כמה מיריבותיה לתחתית ידעה ניוקאסל שהיא חייבת לא פחות משלוש נקודות במשחק היום (ראשון) נגד טוטנהאם בוויט הארט ליין, אבל המגפאייז הפסידו 1:0 ונשארו ארבע נקודות מתחת לקו האדום.

טוטנהאם שלטה במשחק לאורך מרבית המשחק והביכה שוב ושוב את ההגנה המפוררת של האורחים, שרק במזל ספגה רק שער אחד במחצית הראשונה מרגליו של דארן בנט בדקה ה-24. במחצית השנייה האורחים מעט השתפרו, אבל התקשו להגיע להזדמנויות וכשזה כבר קרה, אובפמי מרטינס החמיץ מקרוב לקראת הסיום והקבוצה חזרה לצפון-מזרח אנגליה בידיים ריקות.

אלן שירר עדיין לא התברר כמשיח שיציל את קבוצתו לשעבר מירידה וגם תחתיו לא הצליחה ניוקאסל להתרומם והיא צברה נקודה אחת מתוך תשע מאז הוא הגיע. כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה נראה שזמן השהות של המגפאייז בפרמיירליג מתקצר.

במשחק הנוסף של המחזור, גברה מנצ'סטר סיטי 2:4 בביתה על ווסט ברומיץ'. שערים של רוביניו (8), ששב סוף סוף להרכב מארק יוז, נדום אונואה (21) אלאנו (55, פנדל) ודניאל סטארידג' (90) עשו את העבודה לאורחים, בעוד צמד של כריס בראנט (37, 53) לא הספיק לווסט ברומיץ', שימיה בליגה הבכירה ממשיכים להיות ספורים מהמקום האחרון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully