וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ל לימסול מעוניינת בדימיטאר טלקיסקי

הבולגרי של הפועל ת"א מחזיק בהצעה מהאי השכן, כמו גם טופוזאקוב, שדווקא רוצה להמשיך בוולפסון. מחמאות בקבוצה לדה סילבה

דימיטאר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב צמד הבולגרים של הפועל תל אביב עדיין מבוקשים בקפריסין לקראת העונה הבאה. טלקיסקי שכרגע לא נמצא בתוכניות של האדומים לעונה הבאה, מחזיק בהצעה מא.א.ל לימסול. הקשר הביע לא פעם העונה את הרצון לסיים את דרכו בישראל בסוף העונה, אך למרות הכל, בהפועל עדיין לא מתבטאים באופן ברור לגביו ועדיין קיימת אפשרות שהוא ימשיך.

לעמותו, טופזאקוב שמחזיק במספר הצעות, מעוניין מאוד להישאר בהפועל בעונה הבאה. בבלם מעוניינות אומוניה ניקוסיה ואנורתוזיס פמגוסטה מהליגה הקפריסאית, אבל הבלם שנקלט בצורה מצוינת בארץ ומאוד התחבר לקבוצה, ימתין עוד מספר שבועות עד שיתבהרו הנושאים הניהוליים במועדון.

אם טופוזאקוב יקבל הצעה להמשיך בהפועל תל אביב, הוא יחתום לעונה נוספת, אך אם האדומים יתמהמהו, הוא צפוי לסגור את תנאיו באחת מהקבוצות בקפריסין. אגב, בטופזאקוב מעוניינת גם סמפדוריה האיטלקית, אבל בגלל המיסים הגבוהים שייאלץ לשלם באיטליה, הוא ככל הנראה יסרב להצעתה המפתה.

דה סילבה משובח

בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שבת) על הפועל פתח תקוה באורווה ולמרות היכולת הלא משכנעת, בקבוצה משוכנעים שהם יאבקו עד הסוף עם מכבי חיפה. דגלאס דה סילבה, שכבש את השער היחיד במשחק, קיבל שבחים רבים על כך שעלה עם זריקה למשחק והקריב למען הקבוצה.

מחר תחזור הקבוצה להתאמן לקראת הדרבי הגדול בשבוע הבא והצוות המקצועי ינסה למצוא פתרון לחסרונו של טלקיסקי המוצהב. בקבוצה מקווים כי מהראן לאלה הפצוע יהיה כשיר למשחק ויחליפו. מחר יעבור החלוץ בדיקות נוספות ואז יתברר אם יוכל לשחק. בתוך כך, גם ערן זהבי נמצא בהיכון לפתוח בהרכב.

הבעלים של הקבוצה מוני הראל, הגיע היום לוועדה המאשרת לקבוצות בליגת העל את השתתפות במפעלים אירופאיים בשנה הבאה, בכדי להציג את האישורים הדרושים להשתתפות במפעלים האירופאים. העיכוב בהעברת המסכים היה משום שהקבוצה לא עברה באופן באופן בלעדי לידיו של הראל. לאחר שקרה הדבר, זה כאמור הציגם ובמועדון מקווים כי הועדה תאשר להם להשתתף באירופה בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully