וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים משבת לשבת

25.4.2009 / 13:02

התגובה של בראד לידג', ההשתאות של זאק גריינקי, הדרבון המוזר של גלן פרקינס והניחוס של ג'ק קאסט. ציטוטי השבוע בבייסבול

1. "השתדלתי לא לחשוב על היום שבו הרצף יישבר, ועכשיו אני יכול להגיד שאני גאה במה שעשיתי" - בראד לידג', הקלוזר של פילדלפיה, לאחר ששבר שמירה ראשונה מאז ספטמבר 2007. הרצף שלו: 54 שמירות, 48 מהן בעונת 2008.

2. "שמעתי על זה וזה מוזר. קשה להשיג רצף של 34 אינינגים בלי רצת חובה בימינו. הייתי חותם על 20 כשיא קריירה" - זאק גריינקי מקנזס סיטי נדהם מההישג של עצמו. במשחק הבא, מול דטרויט, הוא הרשה ריצה והרצף נעצר על 38 אינינגים.

3. "הוא מזכיר לי קצת את יוהאן סנטנה" - ג'ק קאסט מאוקלנד נתלה באילנות גבוהים כשהוא מדבר על המגיש של טורונטו ריקי רומרו, שניצח את האייז עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. שלושה ימים לאחר ההשוואה נכנס רומרו לרשימת הפצועים של טורונטו.

4. "משלמים לג'ו הרבה כסף כדי שישיג סייבים. זה רק הוגן שהוא יעלה לגבעה ויעשה את זה" - גלן פרקינס, המגיש של מינסוטה טווינס, בפירגון מוזר לקלוזר שלו ג'ו ניית'ן.

5. "הייתי רוצה לחבוט כמו פדרויה. הוא לא צריך לדאוג למכניקה שלו" - דייויד אורטיז מבוסטון לאחר ה-1:12 על בולטימור, בכאילו העמסת אגו לחברו לקבוצה דסטין פדרויה. האמירה היא ביקורת על הביקורת על יכולתו מתחילת העונה. במשחק הזה, אגב, הוא רשם שתי חבטות, דאבל וטריפל.

לאן הולכים הכדורים כשהמאונד קפוא?

6. "כולם דיברו על הכדורים שעפים. אם ההגשות טובות, הכדורים כבר לא עפים" - המשחקים הראשונים ביאנקי סטדיום החדש היו משופעים בהומראנס. אחרי הופעה של שבעה אינינגים של אנדי פטיט נגד אוקלנד, הסביר דרק ג'יטר למה פתאום חדלו החובטים להטיס כדורים ליציע.

7. "היה לי מזל" - אדגר רנטרייה מסן פרנסיסקו מסביר את הסיבה לגראנד סלאם שחבט על ג'ייק פיבי מסן דייגו.

8. "זה היה סוג של תקלה, אבל אני אקח את זה" - טים וייקפילד מבוסטון סגר משחק מלא שני ברציפות עם חמש חבטות חובה בלבד, הפעם ב-1:10 נגד מינסוטה. רק שזה קרה לאחר שבעה אינינגים ולא תשעה, משום שהמשחק קוצר בגלל גשם. לוייק, מן הסתם, לא היה אכפת.

9. "אני מגיש זוועה" - סקוט שילדס מהאיינג'לס, אחד המחליפים הטובים בשנים האחרונות במייג'ורס, אחרי עוד הופעה קטסטרופלית בהפסד לדטרויט.

10. "היינו מאוד עקביים. כל הזמן עשינו סינגלים באינפילד" - סקוט אולסן מוושינגטון מסביר את הדרך היחידה שבה יכלה קבוצתו להעלות שחקנים על הבסיס מול יוהאן סנטנה מהמטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully